ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΑΡ πρωτοκόλλου ΔΔΑΔ Α 1029209 ΕΞ 2016/2016

Υποβολή στοιχείων υπόχρεων σε δήλωση περιουσιακής κατάστασης (Δ.Π.Κ.) οικ. έτους 2016 (χρήση 2015)

25 Φεβρουαρίου 2016

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ
ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ
ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Δ/ΝΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ
ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ (Δ2)
ΤΜΗΜΑ Α΄
Ταχ. Δ/νση : Καρ. Σερβίας 10
Ταχ. Κώδ. : 101 84 Αθήνα
Πληροφορίες : Τζεφεράκου Ε.
Τηλ. : 210-3375470
Φαξ : 210-3375071
ΠΡΟΣ:
(αποστολή με φαξ)
ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ως ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ
Αθήνα, 25/02/2016
Αρ. Πρωτ: ΔΔΑΔ Α 1029209 ΕΞ 2016

ΘΕΜΑ: Υποβολή στοιχείων υπόχρεων σε δήλωση περιουσιακής κατάστασης (Δ.Π.Κ.) οικ.
έτους 2016 (χρήση 2015)
Με τα άρθρα 222-229 του Ν. 4281/2014 «Μέτρα στήριξης και ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας, οργανωτικά θέματα του Υπουργείου Οικονομικών και άλλες διατάξεις», τροποποιήθηκε ο Ν. 3213/2003 «Δήλωση και έλεγχος περιουσιακής κατάστασης βουλευτών, δημοσίων λειτουργών και υπαλλήλων και άλλων κατηγοριών προσώπων».
Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 1 του Ν. 3213/03 όπως τροποποιήθηκε από τις προαναφερόμενες διατάξεις του Ν. 4281/14 και ειδικότερα το άρθρο 222 αυτού, υπόχρεοι σε Δ.Π.Κ. στην Επιτροπή του άρθρου 3Α του ιδίου νόμου είναι οι ακόλουθοι:
«Οι Γενικοί Διευθυντές του Υπουργείου Οικονομικών, οι Προϊστάμενοι Διευθύνσεων των Δημοσίων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.), των Διαπεριφερειακών Ελεγκτικών Κέντρων (ΔΕΚ), του Κέντρου Ελέγχου Φορολογουμένων Μεγάλου Πλούτου (ΚΕ.ΦΟ.ΜΕ.Π), του Κέντρου Ελέγχου Μεγάλων Επιχειρήσεων (Κ.Ε.ΜΕ.ΕΠ.), οι Προϊστάμενοι των Τμημάτων Ελέγχου και όλοι οι υπάλληλοι που υπηρετούν στα Τμήματα Ελέγχου των παραπάνω υπηρεσιών, καθώς και όλοι οι υπάλληλοι που ασκούν ελεγκτικά καθήκοντα και υπηρετούν στις υπηρεσίες αυτές, ο Προϊστάμενος Διεύθυνσης της Επιχειρησιακής Μονάδας Είσπραξης, οι Προϊστάμενοι Διευθύνσεων των Τελωνείων, οι Προϊστάμενοι των Τμημάτων Γενικών Θεμάτων και Τελωνειακών Διαδικασιών των Τελωνείων, όλοι οι υπάλληλοι των Τελωνείων που ασκούν ελεγκτικά καθήκοντα, οι Προϊστάμενοι Διευθύνσεων και Τμημάτων, καθώς και οι υπάλληλοι των Ελεγκτικών Υπηρεσιών Τελωνείων (ΕΛ.Υ.Τ.) και της Διεύθυνσης Παρακολούθησης και Ελέγχου Ανασταλτικών Καθεστώτων (ΔΙ.Π.Ε.Α.Κ.) καθώς και οι Προϊστάμενοι των οργανικών μονάδων των Κτηματικών Υπηρεσιών του Δημοσίου».
ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝ - ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
«Οι Πρόεδροι, τα τακτικά και αναπληρωματικά μέλη όλων των επιτροπών διαγωνισμών προμηθειών και παροχής υπηρεσιών των κρατικών υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων των ενόπλων δυνάμεων, των νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου, που ανήκουν στο κράτος ή επιχορηγούνται, τακτικώς, από κρατικού πόρους κατά 50% τουλάχιστον του ετήσιου προϋπολογισμού τους ή τη διοίκηση των οποίων ορίζει άμεσα ή έμμεσα το Δημόσιο με διοικητική πράξη ή ως μέτοχος, των δημοσίων επιχειρήσεων και των δημόσιων οργανισμών, εφόσον υπερβαίνουν το ποσό των εκατόν πενήντα χιλιάδων (150.000) ευρώ ανά διαγωνισμό, καθώς επίσης ο γενικός Διευθυντής και Διευθυντές της Γενικής Διεύθυνσης Κρατικών προμηθειών και οι κατέχοντες θέσεις προϊσταμένων οποιουδήποτε οργανωτικού επιπέδου οργανικών μονάδων προμηθειών στο Δημόσιο και στα ανωτέρω νομικά πρόσωπα δημοσίου και ιδιωτικού δικαίου, στις δημόσιες επιχειρήσεις και τους δημόσιους οργανισμούς. Την ίδια υποχρέωση υπέχουν ο πρόεδρος και τα μέλη όλων των επιτροπών διαγωνισμού έργων των ανωτέρω φορέων, οι οποίοι διέπονται από τις διατάξεις του Ν. 1418/1984 (Α΄ 23) και του Π.Δ. 609/1985 (Α΄ 223), εφόσον ο προϋπολογισμός του έργου υπερβαίνει τις τριακόσιες χιλιάδες (300.000) ευρώ».
«Οι γενικοί και ειδικοί γραμματείς της Βουλής και της Γενικής Κυβέρνησης, καθώς και οι υπάλληλοι ή σύμβουλοι ειδικών θέσεων και οι μετακλητοί υπάλληλοι, οι οποίοι τοποθετούνται από μονομελές ή συλλογικό κυβερνητικό όργανο».
Επιπροσθέτως, σημειώνεται ότι η Επιτροπή Ελέγχου Δ.Π.Κ. του άρθρου 3Α του Ν.3213/2003, απαντώντας σε σχετικά ερωτήματα που της απευθύναμε, διευκρίνισε τα ακόλουθα:
«Οι υπάλληλοι των Δικαστικών Τμημάτων, ως εκ της φύσεως των καθηκόντων τους, υπέχουν άμεσο προσδιοριστικό ρόλο ως προς την είσπραξη Δημοσίων Εσόδων και κατά συνέπεια έχουν υποχρέωση υποβολής Δήλωσης Περιουσιακής Κατάστασης».
«Οι υπάλληλοι, ανεξαρτήτως θέσεως, οι οποίοι άσκησαν ελεγκτικά καθήκοντα (είτε πρόκειται για ελέγχους βεβαίωσης είτε για προληπτικό έλεγχο) ή βοήθησαν στη διενέργεια ελέγχων εκ των οποίων προσδιορίστηκαν Δημόσια Έσοδα, είναι υπόχρεοι σε υποβολή Δ.Π.Κ.».
«Οι υπάλληλοι που υπηρέτησαν εντός του 2015 ή συνεχίζουν να υπηρετούν, με διάθεση, απόσπαση, μετακίνηση ή μετάθεση, σε γραφεία Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών, Υφυπουργών, Γενικών και Ειδικών Γραμματέων Υπουργείων, Βουλευτών και κομμάτων, ανεξαρτήτως καθηκόντων, και έχουν οργανική θέση εντός Γ.Γ.Δ.Ε. ρητώς αναφέρονται ως υπόχρεοι σε υποβολή δηλώσεως περιουσιακής κατάστασης».
«Τα μέλη (βασικά και αναπληρωματικά) των Επιτροπών διεξαγωγής προφορικών δημοπρασιών εκποίησης οχημάτων, πλωτών και διαφόρων υλικών, έχουν υποχρέωση υποβολής Δ.Π.Κ».
«Τα μέλη (βασικά και αναπληρωματικά) της Επιτροπής αξιολόγησης πληροφοριακών δελτίων του Σ.Δ.Ο.Ε. είναι υπόχρεοι σε υποβολή Δ.Π.Κ».
«Τα μέλη της Τριμελούς Επιτροπής (Προϊστάμενος Δ.Ο.Υ.,Υποδιευθυντής Δ.Ο.Υ. και Προϊστάμενος Τμήματος Συμμόρφωσης) που ανασυγκροτήθηκε με την υπ’αριθμ.πρωτ.Δ6Α 1122697 ΕΞ 2014/04.09.2014 (ΑΔΑ: 767ΩΗ-ΘΟ6) και αποφαίνεται για την ακύρωση ή τροποποίηση των πράξεων του Προϊσταμένου της Δ.Ο.Υ., οι οποίες προβλέπονται στις διατάξεις του άρθρου 99 του Ν.2961/2001 (Α’266), έχουν υποχρέωση υποβολής Δ.Π.Κ.».
«Ο Πρόεδρος και τα μέλη (βασικά και αναπληρωματικά) των Επιτροπών Τελωνειακών Αμφισβητήσεων είναι υπόχρεοι σε υποβολή Δ.Π.Κ.».
Επισημαίνεται ότι θα πρέπει να συμπεριληφθούν ως υπόχρεοι και οι υπάλληλοι οι οποίοι με την υπ’αριθ.πρωτ.2/73409/0004/18.11.2015 Απόφαση του Υπ.Οικονομικών, μεταφέρθηκαν από την Ειδική Γραμματεία του Σ.Δ.Ο.Ε., στη Γ.Γ.Δ.Ε.. εφόσον κατά το έτος 2015 άσκησαν ελεγκτικά καθήκοντα.
Εν όψει υποβολής προς την προαναφερθείσα Ελέγχουσα Αρχή, του καταλόγου υπόχρεων προσώπων σε Δ.Π.Κ. για το οικ. έτος 2016 (χρήση 2015), σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, οι Προϊστάμενοι των Υπηρεσιών στις οποίες αποστέλλεται το παρόν οφείλουν:
α) Να ενημερώσουν ενυπόγραφα όλους τους υπαλλήλους.
β) Να συγκεντρώσουν τις «γνωστοποιήσεις υποχρέωσης υποβολής δήλωσης περιουσιακής κατάστασης» των υπόχρεων υπαλλήλων τους (επισυνάπτεται υπόδειγμα).
γ) Να μεριμνήσουν για την καταχώριση των υπαλλήλων που έχουν υποχρέωση υποβολής Δήλωσης Περιουσιακής Κατάστασης ηλεκτρονικά στην κάτωθι διεύθυνση (αφορά μόνο τις υπηρεσίες στις οποίες
έχει δοθεί πρόσβαση όπως Δ.Ο.Υ. & Τελωνεία).
https://sintranet.ggps.gsis/forms/frmservlet-config=ypoxreos
ακολουθώντας τα εξής βήματα :
Οι αρμόδιοι Προϊστάμενοι κάθε υπηρεσίας (Δ.Ο.Υ., Τελωνεία κλπ), αφού συγκεντρώσουν τις γνωστοποιήσεις υποχρέωσης υποβολής Δήλωσης Περιουσιακής Κατάστασης των υπαλλήλων (οι οποίες θα παραμείνουν στις υπηρεσίες), θα εισέρχονται στην ως άνω ηλεκτρονική διεύθυνση από το τοπικό δίκτυο (intranet) του Υπουργείου Οικονομικών, μέσω φυλλομετρητή - browser (π.χ. internet explorer, chrome κ.λ.π).
Στον Η/Υ θα πρέπει να είναι εγκατεστημένη JAVA εκδόσεως 1.6.0_37 ή 1.6.0_45.
Η πρώτη οθόνη που εμφανίζεται είναι η κατωτέρω και θα πρέπει να κλικαριστεί δύο φορές η δεύτερη επιλογή όπως φαίνεται στην εικόνα.
Ακολούθως, πληκτρολογούνται το όνομα χρήστη και ο κωδικός πρόσβασης που έχουν δοθεί στον Προϊστάμενο της Υπηρεσίας για το ΝΕΟ TAXIS (εφοριακοί) ή το ICISNET (τελωνειακοί), όπως φαίνεται στην επόμενη εικόνα.
Στη συνέχεια, ανοίγει η παρακάτω σελίδα στην οποία θα αναφέρεται ο κωδικός και το όνομα της Υπηρεσίας στην οποία είναι υπεύθυνος ο αρμόδιος προϊστάμενος.
Επιλέγοντας το πεδίο «Συνέχεια», ανοίγει η σχετική φόρμα στην οποία έχουν ενημερωθεί τα στοιχεία των υπαλλήλων που υπηρέτησαν στην υπηρεσία σας κατά το έτος 2015.
Πριν την οποιαδήποτε ενημέρωση στοιχείων πρέπει να προηγείται επιλογή του υπαλλήλου κλικάροντας το πεδίο που βρίσκεται αριστερά του ΑΜΥ (δείτε την παραπάνω εικόνα).
Στο πεδίο της «ΝΕΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ», μπορούμε να καταχωρίσουμε απ΄ ευθείας τον κωδικό της υπηρεσίας (αν τον γνωρίζουμε) ή με διπλό κλικ να ενεργοποιήσουμε τον καταρράκτη και να επιλέξουμε την υπηρεσία ή μετά το σύμβολο % να δώσουμε μέρος της ονομασίας πχ «%ΚΑΒΑ» για να επιλέξουμε την Δ.Ο.Υ. ΚΑΒΑΛΑΣ (χρησιμοποιούμε κεφαλαία ελληνικά).
Προτείνεται να γίνεται συχνή αποθήκευση, τουλάχιστον κάθε φορά που ολοκληρώνετε έναν υπάλληλο, κλικάροντας το εικονίδιο «ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ» στο βασικό μενού (για κάθε εγγραφή). Εφόσον έχουν ολοκληρωθεί τα προαναφερθέντα βήματα και οι καταχωρίσεις έχουν αποθηκευτεί, επιστρέφουμε στην αρχική οθόνη επιλέγοντας το εικονίδιο «ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ», όπως απεικονίζεται κατωτέρω :
Έχοντας επιστρέψει πλέον στην αρχική οθόνη επιλέγουμε το κάτωθι κυκλωμένο πεδίο καθότι αυτό είναι απαραίτητο για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.
Στη συνέχεια μπορείτε να πατήσετε το πεδίο «Τελική Εκτύπωση» για να δείτε μόνο τους υπαλλήλους που δηλώσατε ως υπόχρεους σε υποβολή Δ.Π.Κ. και να εκτυπώσετε το αρχείο που δημιουργήσατε για δική σας χρήση, καθότι βάσει των εν λόγω εκτυπώσεων θα υποβληθούν οι Δηλώσεις Περιουσιακής Κατάστασης.
ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
Οι υπηρεσίες στις οποίες δεν έχει δοθεί πρόσβαση στη συγκεκριμένη εφαρμογή πρέπει να συμπληρώσουν τον συνημμένο κατάλογο με τα στοιχεία των υπόχρεων υπαλλήλων και να τον αποστείλουν αποκλειστικά σε ηλεκτρονική μορφή στη διεύθυνση etzef@mofadm.gr, στην οποία θα αποσταλεί το σύνολο των απαντήσεων θετικών ή αρνητικών.
Κατόπιν των ανωτέρω παρακαλείσθε να μεριμνήσετε για την άμεση ενημέρωση του συστήματος και του σχετικού καταλόγου με τα στοιχεία των υπαλλήλων που έχουν υποχρέωση υποβολής δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης, για τους υπαλλήλους αρμοδιότητας σας. Σας ενημερώνουμε ότι η μη υποβολή δήλωσης περιουσιακής κατάστασης εκ μέρους αυτών, συνεπάγεται πειθαρχικές και ποινικές κυρώσεις.
Η ως άνω διαδικασία θα πρέπει να ολοκληρωθεί απαρεγκλίτως κατά το διάστημα από 29.02.2016 έως και 04.03.2016, ώστε στη συνέχεια η υπηρεσία μας να υποβάλει αμέσως στην αρμόδια Ελέγχουσα Αρχή, κατάλογο των υπόχρεων σε Δ.Π.Κ. προσώπων, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα (άρθρο 3 του Ν. 3213/03 όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 222 του Ν. 4281/14), λόγω ύπαρξης σχετικής καταληκτικής προθεσμίας.
Επισημαίνεται ότι σε περίπτωση που υπάρχει μετακίνηση υπόχρεου υπαλλήλου σε διαφορετική υπηρεσία εντός του 2015, ο υπάλληλος θα δηλωθεί και από τις δύο ή περισσότερες υπηρεσίες, καθόσον η εκκαθάριση των διπλών εγγραφών θα γίνει αυτόματα από την υπηρεσία μας.
Υπενθυμίζεται ότι στην παράγραφο 2 του άρθρου 222 του Ν. 4281/14 προβλέπεται ότι «η δήλωση της παραγράφου 1 υποβάλλεται από τους υπόχρεους μέσα σε ενενήντα (90) ημέρες από την απόκτηση της ιδιότητας τους (αρχική δήλωση). Τα μετέπειτα έτη, η δήλωση υποβάλλεται κάθε χρόνο κατά το διάστημα της θητείας, της άσκησης δραστηριότητας ή τη διατήρηση της ιδιότητας των υπόχρεων και για ένα (1) έτος μετά την απώλεια ή τη λήξη της και το αργότερο τρεις (3) μήνες μετά τη λήξη υποβολής της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος». Επί παραδείγματι υπάλληλος που συνταξιοδοτήθηκε η απώλεσε για άλλο λόγο την ιδιότητα του υπόχρεου εντός του 2015, με την υποβολή της ΔΠΚ του έτους αυτού εντός του 2016 εξαντλεί την σχετική υποχρέωση του.
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί από κάποια υπηρεσία ότι από την κατάσταση των υπαλλήλων της που εμφανίζονται στην εφαρμογή απουσιάζει το όνομα κάποιου υπόχρεου σε Δ.Π.Κ. υπαλλήλου, θα πρέπει η γνωστοποίηση περί υποχρέωσης του συγκεκριμένου υπαλλήλου να αποσταλεί με διαβιβαστικό στην υπηρεσία μας μέσω τηλεομοιοτυπίας (φαξ:210-3375071).
Όσον αφορά τον τρόπο υποβολής των Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης (έντυπο υποβολής, έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή κ.λπ.) θα ακολουθήσει νεότερη εγκύκλιος.
Επισημαίνεται ότι σύμφωνα με την παρ. 6 του άρθρου 28 του Ν. 3528/07 (Υπαλληλικός Κώδικας), η υποβολή Δήλωσης Περιουσιακής Κατάστασης σύμφωνα με το άρθρο αυτό είναι ανεξάρτητη από την υποβολή δήλωσης περιουσιακής κατάστασης που προβλέπεται από ειδικές διατάξεις για το πόθεν έσχες, όπως εν προκειμένω.
Αν παρά τις αναλυτικές οδηγίες που σας παρέχονται στον ενσωματωμένο οδηγό χρήσης, προκύψουν θέματα που χρήζουν διευκρίνισης δύναστε να επικοινωνήσετε με τους υπαλλήλους Π.Μισσό (τηλ. 210-3375618) και Δ.Χριστοφορίδη (τηλ. 210-3375617) για τεχνικά θέματα ή με την υπάλληλο Ε.
Τζεφεράκου (τηλ. 210-3375470) μόνο για σχετικά με τις Δ.Π.Κ. διοικητικά θέματα.
ΣΥΝΗΜΜΕΝΑ:
1.Υπόδειγμα γνωστοποίησης υποχρέωσης υποβολής Δ.Π.Κ.
2.Υπόδειγμα καταλόγου υπόχρεων προσώπων (για τις υπηρεσίες που δεν έχουν πρόσβαση στη
μηχανογραφική εφαρμογή).

ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ
1. Αποδέκτες Πίνακα Α΄ (μόνο ως προς τις Δ/νσεις, Αυτοτελή Τμήματα και Γραφεία).
2. Αποδέκτες Πίνακα Β΄ (μόνο ως προς τις Δ.Ο.Υ., Κ.Ε.ΦΟ.Μ.ΕΠ, Κ.Ε.ΜΕ.ΕΠ, Δ/νση Επίλυσης
Διαφορών, Υ.Ε.Δ.Δ.Ε., Προϊστάμενος Επιχειρησιακής Μονάδας Είσπραξης).
3. Αποδέκτες Πίνακα Γ΄(μόνο ως προς τα Τελωνεία και τα Τοπικά Τελωνειακά Γραφεία αυτών, Ελεγκτικές
Υπηρεσίες Τελωνείων – ΕΛ.Υ.Τ., Δ.Δ.Δ.Υ.,ΔΙΠΕΑΚ φαξ 210 4612069).
4. Αποδέκτες Πίνακα Ε΄ (Υπηρεσίες Γενικού Χημείου του Κράτους).
5. Αποδέκτες Πίνακα ΣΤ΄ (μόνο ως προς τη Δ/νση Εσωτερικών Υποθέσεων & Δ/νση Εσωτ. Ελέγχου).
6. ΥΠ. ΕΡ. ΔΙΑΣΦ. ΔΗΜ. ΕΣΟΔΩΝ (ΥΕΔΔΕ) Υποδ/νση Αθηνών.
7. ΥΠ. ΕΡ. ΔΙΑΣΦ. ΔΗΜ. ΕΣΟΔΩΝ (ΥΕΔΔΕ) Τμήμα Θεσ/νίκης.
8. ΥΠ. ΕΡ. ΔΙΑΣΦ. ΔΗΜ. ΕΣΟΔΩΝ (ΥΕΔΔΕ) Τμήμα Πατρών.
ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΔΙΑΝΟΜΗ:
1. ΓΡΑΦΕΙΟ κ. ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ.
2. ΓΡΑΦΕΙΟ κ. ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ.
3. ΓΡΑΦΕΙΟ ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ (Γ.Γ.Δ.Ε.).
4. ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΓΕΝΙΚΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ ΤΗΣ Γ.Γ.Δ.Ε.
5. Δ/ΝΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΤΜΗΜΑΤΑ Α’,Β’,Γ’,Δ’,Ε.
Η Προϊσταμένη του Αυτοτελούς Τμήματος
Διοίκησης
Ο ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΑΡΡΑΣ