179 Α' 2014

ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ 112/2014

Οργανισμός Υπουργείου Τουρισμού.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ - Στρατηγικοί Σκοποί − Διάρθρωση και αρμοδιότητες των οργανικών μονάδων της Κεντρικής Υπηρεσίας
29 Αυγούστου 2014

ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΤΕΥΧΟΣ ΠΡΩΤΟ Αρ. Φύλλου 179
29 Αυγούστου 2014

ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 112
Οργανισμός Υπουργείου Τουρισμού.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις: α. Του άρθρου 54 του ν. 4178/2013 (Α΄ 174), «Αντιμετώπιση της Αυθαίρετης Δόμησης − Περιβαλλοντικό Ισοζύγιο και άλλες διατάξεις», όπως τροποποιήθηκε με τις διατάξεις του άρθρου 27 του ν. 4210/2013 (Α΄ 254), του άρθρου 55 του ν. 4238/2014 (Α΄ 38), του άρθρου 46 του ν. 4250/2014 (Α΄ 74) και του άρθρου 7 του ν. 4275/2014 (Α΄ 149). β. Του άρθρου 17 του ν. 4186/2013 (Α΄ 193) «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις». γ. Του άρθρου 17 του ν. 4179/2013 (Α΄ 175) «Απλούστευση διαδικασιών για την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας στον τουρισμό, αναδιάρθρωση του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού και λοιπές διατάξεις». δ. Του άρθρου 4 του ν. 4109/2013 (Α΄ 16) «Κατάργηση και συγχώνευση νομικών προσώπων του Δημοσίου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα − Σύσταση Γενικής Γραμματείας για το συντονισμό του κυβερνητικού έργου και άλλες διατάξεις». ε. Του άρθρου 12 του ν. 4002/2011 (Α΄ 180) «Τροποποίηση της συνταξιοδοτικής νομοθεσίας του Δημοσίου Ρυθμίσεις για την ανάπτυξη και τη δημοσιονομική εξυγίανση. Θέματα αρμοδιότητας Υπουργείων Οικονομικών, Πολιτισμού και Τουρισμού και Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης», όπως έχει τροποποιηθεί με τις διατάξεις του άρθρου 148 του ν. 4070/2012 (Α΄ 82) και του άρθρου 14 του Ν. 4179/2013 (Α΄ 175) στ. Του άρθρου 35, παρ. 4 του Ν. 4024/2011 «Συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις, ενιαίο μισθολόγιο−βαθμολόγιο, εργασιακή εφεδρεία και άλλες διατάξεις, εφαρμογή του μεσοπρόθεσμου πλαισίου δημοσιονομικής στρατηγικής 2012−2015» (Α΄ 226) και του άρθρου 10 του ν. 4210/2013 «Ρυθμίσεις Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ Α΄ 254). ζ. Του άρθρου 21 του ν. 4048/2012 «Ρυθμιστική Διακυβέρνηση: Αρχές, Διαδικασίες και Μέσα Καλής Νομοθέτησης» (Α΄ 34). η. Του άρθρου 12 του ν. 3492/2006 «Οργάνωση συστήματος ελέγχου για τη διασφάλιση της χρηστής δημοσιονομικής διαχείρισης του Κρατικού Προϋπολογισμού και των εκτός του Κρατικού Προϋπολογισμού φορέων και άλλες διατάξεις» (Α΄ 210). θ. Της παρ. Β του άρθρου πρώτου του ν. 4152/13 «Επείγοντα μέτρα εφαρμογής των νόμων 4046/2012, 4093/2012 και 4127/2013» (Α΄ 107 Α)». ι. Του άρθρου 2 του ν. 3861/2010 (Α΄ 112) «Ενίσχυση της διαφάνειας με την υποχρεωτική ανάρτηση νόμων και πράξεων των κυβερνητικών, διοικητικών και αυτοδιοικητικών οργάνων στο διαδίκτυο “Πρόγραμμα Διαύγεια” και άλλες διατάξεις». ια. Του ν. 3270/2004 (Α΄ 174) «Αρμοδιότητες του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης και θέματα τουρισμού». ιβ. Του ν. 2160/1993 (Α΄ 118) «Ρυθμίσεις για τον Τουρισμό και άλλες διατάξεις». ιγ. Της υποπαραγράφου ΙΔ2 της Παραγράφου ΙΔ του άρθρου πρώτου του νόμου 4254/2014 (Α΄ 85). ιδ. Του Ν. 4276/2014 (Α΄ 155) «Απλούστευση διαδικασιών λειτουργίας τουριστικών επιχειρήσεων και τουριστικών Υποδομών, ειδικές μορφές τουρισμού και άλλες διατάξεις». ιε. Του π.δ/τος 313/2001 (Α΄ 211) «Μεταφορά αρμοδιοτήτων από τον Ε.Ο. Τ., στο Υπουργείο Ανάπτυξης και στις Περιφέρειες, σύσταση υπηρεσιών και θέσεων προσωπικού στη Γενική Γραμματεία Τουρισμού και στις Περιφέρειες, μεταφορά πόρων και ρύθμιση των αναγκαίων λεπτομερειών». ιστ. Του π.δ/τος 86/2012 (Α΄ 141) «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών». ιζ. Του άρθρου 6 του π.δ/τος 85/2012 (Α΄ 141) «Ίδρυση και μετονομασία Υπουργείων, μεταφορά και κατάργηση υπηρεσιών», όπως ισχύει. ιη. Του άρθρου 90 του Κώδικα νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα που κυρώθηκε με το π.δ. 63/2005 (Α΄ 98).
2. Το π.δ. 119/2013 «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (153 Α΄).
3. Την υπ’ αριθμ. Υ278/16−4−2013 απόφαση του Πρωθυπουργού (Β΄ 937) «Σύσταση θέσεων Αναπληρωτών Υπουργών».
4. Την υπ’ αριθμ. Υ301/25.6.2013 απόφαση του Πρωθυ−
πουργού «Καθορισμός της σειράς τάξης των Υπουργείων (Β΄ 1594).
5. Την υπ’ αριθμ. Υ48/9.7.2012 απόφαση του Πρωθυπουργού περί καθορισμού αρμοδιοτήτων του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών Χρήστου Σταϊκούρα (2105 Β΄).
6. Το γεγονός ότι από τις ρυθμίσεις του διατάγματος αυτού δεν προκαλείται επιπλέον ετήσια δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού.
7. Τις από 1/3/2013, 26/11/2013 και 27/3/2014 αποφάσεις του Κυβερνητικού Συμβουλίου Μεταρρύθμισης, που
αφορούν σε μεταρρυθμιστικές δράσεις του Υπουργείου Τουρισμού.
8. Την υπ’ αριθμ. 162/2014 Γνωμοδότηση του Συμβουλίου της Επικρατείας με πρόταση του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών και των Υπουργών Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και
Τουρισμού, αποφασίζουμε:

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄Στρατηγικοί Σκοποί − Διάρθρωση και αρμοδιότητες των οργανικών μονάδων της Κεντρικής Υπηρεσίας
Άρθρο 4Στρατηγικοί σκοποί Γενικής Διεύθυνσης

Οικονομικών – Διοικητικών Υπηρεσιών και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Οι στρατηγικοί σκοποί της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών – Διοικητικών Υπηρεσιών και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης είναι οι εξής: (α) Βέλτιστη αξιοποίηση πόρων ετήσιου προϋπολογισμού εντός των πλαισίων της Δημοσιονομικής Στρατηγικής. β) Ανάλυση δεδομένων, αξιολόγηση κινδύνων και διαμόρφωση εναλλακτικών επιλογών, βάσει ανάλυσης του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος για την αποδοτική λειτουργία του Υπουργείου Τουρισμού. γ) Παρακολούθηση των διοικητικών μεταρρυθμίσεων και συντονισμός των υπηρεσιών για την ορθή εφαρμογή τους στο Υπουργείο Τουρισμού. δ) Σχεδιασμός εκπαιδευτικών πολιτικών και δράσεων σε βραχυπρόθεσμη, μεσοπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη βάση για την αναβάθμιση των παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών. ε) Βέλτιστη Αξιοποίηση ανθρώπινου δυναμικού.

Άρθρο 5Διάρθρωση Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών − Διοικητικών Υπηρεσιών και Ηλεκτρονικής ΔιακυβέρνησηςΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 1

Η Γενική Διεύθυνση Οικονομικών−Διοικητικών Υπηρεσιών και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης συγκροτείται από τις ακόλουθες διευθύνσεις: α) Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών, η οποία συγκροτείται από το Τμήμα Προϋπολογισμού και Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής (ΜΠΔΣ), το Τμήμα Δημοσιονομικών Αναφορών και Εποπτευόμενων Φορέων, το Τμήμα Εκκαθάρισης Αποδοχών και το Τμήμα Εκκαθάρισης Δαπανών και Οικονομικής Διαχείρισης Κεντρικής Υπηρεσίας και Περιφερειακών Υπηρεσιών. β) Διεύθυνση Διοικητικού, η οποία συγκροτείται από το Τμήμα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού, το Τμήμα Οργάνωσης, Απλούστευσης, Ποιότητας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, το Τμήμα Γραμματείας – Ενημέρωσης του Πολίτη και το Τμήμα Προμηθειών και Διαχείρισης Υλικού− Εγκαταστάσεων. γ) Διεύθυνση Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης η οποία συγκροτείται από το Τμήμα Ανώτερων Σχολών και Σχολών Ξεναγών, το Τμήμα Επαγγελματικής Κατάρτισης και το Τμήμα Συνεχιζόμενης ΚατάρτισηςΔιασύνδεσης με την Αγορά Εργασίας. Στην Διεύθυνση Εκπαίδευσης υπάγεται απευθείας, ως αυτοτελές Γραφείο και η Σχολή Ξεναγών Αθηνών. δ) Το αυτοτελές Τμήμα Πολιτικού Σχεδιασμού έκτακτης Ανάγκης (ΠΣΕΑ).

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 2

Στην αρμοδιότητα της Γενικής Διεύθυνσης υπάγονται και οι εκπαιδευτικές μονάδες της περίπτωσης Δβ του άρθρου 2, η λειτουργία των οποίων ρυθμίζεται από τις διατάξεις του ν. 3105/2003, όπως ισχύει.

Άρθρο 6Επιχειρησιακοί στόχοι, αρμοδιότητες Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών Η Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών έχει ως επιχειρησιακό στόχο την διασφάλιση της χρηστής δημοσιονομικής διαχείρισης του Υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων του. Οι αρμοδιότητες των τμημάτων της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών κατανέμονται σε αυτά ως ακολούθως:ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 1

Το τμήμα Προϋπολογισμού και ΜΠΔΣ είναι αρμόδιο για: α) Τον σχεδιασμό, την κατάρτιση, την τροποποίηση και την εκτέλεση του Τακτικού Προϋπολογισμού και του Προϋπολογισμού Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ) των υπηρεσιών του Υπουργείου εντός των οριζόμενων χρονικών προθεσμιών. β) Τον σχεδιασμό, την κατάρτιση, την τροποποίηση και την εκτέλεση του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής (ΜΠΔΣ) του Υπουργείου. γ) Την αξιολόγηση των αναμενόμενων ή πιθανών δημοσιονομικών επιπτώσεων κάθε πρότασης πολιτικής, προγράμματος ή δράσης στον προϋπολογισμό του Υπουργείου ή της Κυβέρνησης και την παροχή γνώμης. δ) Την παρακολούθηση των στοιχείων εκτέλεσης του Τακτικού Προϋπολογισμού και του Προϋπολογισμού Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου, προκειμένου οι δαπάνες να καλυφθούν εντός των διαθέσιμων πιστώσεων του Προϋπολογισμού και των εγκεκριμένων από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους (ΓΛΚ) κονδυλίων/ ποσοστών διάθεσης. ε) Την παρακολούθηση της εναρμόνισης του Προϋπολογισμού με το ΜΠΔΣ. στ) Την έγκαιρη ενημέρωση των αρμόδιων φορέων σε περίπτωση που πλησιάζει η κάλυψη των ανώτατων ορίων εκτέλεσης του τακτικού προϋπολογισμού τους. ζ) Τη διατύπωση εισήγησης προς το ΓΛΚ σχετικά με αιτήματα μεταβολών του Τακτικού Προϋπολογισμού του Υπουργείου. η) Την παρακολούθηση της ανάληψης δεσμεύσεων, των τιμολογίων, των πληρωμών καθώς και της εξέλιξης των δημοσιονομικών στοιχείων που απορρέουν από αυτά. θ) Την παρακολούθηση του Π.Δ.Ε σε μεσοπρόθεσμο επίπεδο, του ετήσιου Π.Δ.Ε, των ανώτατων ορίων και των στόχων του τριμήνου, καθώς και την αναθεώρηση του Π.Δ.Ε ανάλογα με το τι υπαγορεύουν οι καθορισμένες προθεσμίες. ι.) Την έκδοση αποφάσεων ορισμού υπολόγων − διαχειριστών των έργων του Π.Δ.Ε για την πληρωμή των εκτελούμενων από υπηρεσίες του Υπουργείου έργων και των έργων εξουσιοδότησης εκτελούμενων με ευθύνη ΝΠΔΔ και ΝΠΙΔ. ια) Την επεξεργασία και την έγκριση δεσμεύσεων καθώς και την τήρηση του Μητρώου δεσμεύσεων με τον προβλεπόμενο τρόπο. ιβ) Τη συνεργασία με το Τμήμα Δημοσιονομικών Αναφορών και Εποπτευόμενων Φορέων για την προετοιμασία των απαιτούμενων αναλύσεων και αναφορών σχετικά με τα στοιχεία του τακτικού προϋπολογισμού, του Π.Δ.Ε και ΜΠΔΣ. ιγ) Την κοινοποίηση εγκυκλίων που σχετίζονται με την κατάρτιση, εκτέλεση, τροποποίηση του Τακτικού Προϋπολογισμού και του Π.Δ.Ε στις υπηρεσίες του Υπουργείου και την παροχή των απαιτούμενων υποστηρικτικών υπηρεσιών. ιδ) Την παρακολούθηση της εκτέλεσης του προϋπολογισμού του Υπουργείου Τουρισμού και την παροχή υποστήριξης σε θέματα Προϋπολογισμού στις περιφερειακές υπηρεσίες του Υπουργείου στο πλαίσιο των κατευθύνσεων του ΓΛΚ. ιε) Τη συγκέντρωση των δημοσιονομικών στοιχείων από τα Μητρώα δεσμεύσεων του Τακτικού Προϋπολογισμού, του Π.Δ.Ε των ειδικών φορέων και την καταγραφή τους στη διαδικτυακή πύλη (E−portal) σε τακτική βάση. ιστ) Τη σύνταξη των οικονομικών καταστάσεων και αναφορών για το Π.Δ.Ε του Υπουργείου Τουρισμού και τη διαβίβασή τους στο Υπουργείο Ανάπτυξης. ιζ) Την έκδοση απόφασης ορισμού υπολόγου και Χρηματικών Ενταλμάτων Πληρωμής (ΧΕΠ). ιη) Τον έλεγχο των οριστικών και πλήρων δικαιολογητικών ώστε να διασφαλίζεται η νομιμότητα και κανονικότητα της δαπάνης και οι πληρωμές έργων του συγχρηματοδοτούμενου σκέλους του προγράμματος δημοσίων επενδύσεων της Κεντρικής διοίκησης σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 2

Το Τμήμα Δημοσιονομικών Αναφορών και Εποπτευομένων Φορέων είναι αρμόδιο για: α) Τη συγκέντρωση των δημοσιονομικών στοιχείων από τα Μητρώα δεσμεύσεων του Τακτικού Προϋπολογισμού και του Π.Δ.Ε, των εποπτευόμενων φορέων του Υπουργείου και την καταγραφή τους στη διαδικτυακή πύλη (E –portal) σε τακτική βάση ή τον έλεγχο των καταγραφών των εποπτευόμενων φορέων. β) Την κατάρτιση και υποβολή των προβλεπόμενων αναφορών σχετικά με την λειτουργία των Μητρώων δεσμεύσεων και σχετικά με καθυστερημένες πληρωμές. γ) Τη σύνταξη των οικονομικών καταστάσεων και αναφορών για τις υπηρεσίες του Υπουργείου και τους εποπτευόμενους φορείς και τη διαβίβασή τους στη Βουλή, στο ΓΛΚ και στην Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ). δ) Τη σύνταξη μελετών, αναλύσεων και την υποβολή προτάσεων με σκοπό την τήρηση του Προϋπολογισμού και του Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος, τα οποία αποτελούν μέρος της δημοσιονομικής στρατηγικής. ε) Την αξιολόγηση του εκτελεστικού προϋπολογισμού, με στόχο την αύξηση εσόδων, τη μείωση των δαπανών και την εν γένει χρησιμοποίηση όλων των πόρων με αποδοτικό και αποτελεσματικό τρόπο. στ) Την παραγωγή, έλεγχο και επεξεργασία οικονομικών απολογιστικών στοιχείων για την εκτέλεση του Προϋπολογισμού εν όλω ή εν μέρει. ζ) Τον έλεγχο της εγκυρότητας και της αξιοπιστίας των υποβαλλόμενων από τους εποπτευόμενους φορείς οικονομικών στοιχείων. η) Τη συνεργασία με το Τμήμα Προμηθειών και Διαχείρισης Υλικού – Εγκαταστάσεων και την ανάπτυξη σχετικών οικονομικών αναφορών. θ) Την καθοδήγηση των εποπτευόμενων και άλλων φορέων για την προετοιμασία του ΜΠΔΣ, για προσχέδια προϋπολογισμού και για άλλα έγγραφα. ι) Τη διασφάλιση της έγκαιρης επεξεργασίας και κωδικοποίησης των προσχεδίων προϋπολογισμού των εποπτευόμενων και άλλων φορέων σύμφωνα με εγκυκλίους και οδηγίες που εκδίδονται από το Υπουργείο Οικονομικών και το ΓΛΚ. ια) Τη μέριμνα για την έγκαιρη επεξεργασία, κωδικοποίηση προτάσεων προϋπολογισμού των εποπτευόμενων και λοιπών φορέων. ιβ) Τη μέριμνα για την ευθυγράμμιση των στόχων δημοσιονομικής πολιτικής με τους στόχους που τίθενται μέσω των προϋπολογισμών των εποπτευόμενων φορέων. ιγ) Τη μέριμνα για την παρακολούθηση των οικονομικών αποτελεσμάτων των εποπτευόμενων και λοιπών φορέων. ιδ) Την παρακολούθηση της οικονομικής διαχείρισης των εποπτευόμενων φορέων και την ανάλυση και επεξεργασία των οικονομικών τους στοιχείων. ιε) Την παρακολούθηση των χορηγούμενων στους εποπτευόμενους και λοιπούς φορείς επιχορηγήσεων. ιστ) Τη μέριμνα για την έγκαιρη κοινοποίηση των εγκυκλίων που αφορούν στην οικονομική διαχείριση των εποπτευόμενων και λοιπών φορέων. ιζ) Την παρακολούθηση των ελλειμμάτων και χρεών που εμφανίζουν οι εποπτευόμενοι φορείς σε τακτική (τριμηνιαία/μηνιαία) βάση. ιη) Την έγκριση αποφάσεων του Διοικητικού Συμβουλίου του Ε.Ο. Τ. για δαπάνες άνω των πεντακοσίων χιλιάδων (500.000) ευρώ, δυνάμει του εδ. β΄ της παρ.7 του άρθρου 4 του ν. 3270/2004. ιθ) Την έγκριση του Προϋπολογισμού (τόσο του αρχικού όσο και των αναμορφώσεών του) των εποπτευόμενων και λοιπών φορέων και την εποπτεία επί του λογιστικού αυτών, όπου από τις κείμενες διατάξεις αυτό προβλέπεται. κ) Τον έλεγχο και την έγκριση του απολογισμού και του ισολογισμού σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις. κα) Την έκδοση αποφάσεων για την έγκριση επιχορηγήσεων στους εποπτευόμενους φορείς. κβ) Την παρακολούθηση εκτέλεσης του προϋπολογισμού των εποπτευόμενων φορέων και την παροχή υποστήριξης σε αυτούς σε θέματα προϋπολογισμού στο πλαίσιο των κατευθύνσεων του ΓΛΚ.

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 3

Το Τμήμα Εκκαθάρισης Αποδοχών είναι αρμόδιο για: α) Τη σύνταξη του ετήσιου προϋπολογισμού δαπάνης μισθοδοσίας και λοιπών αμοιβών και την προώθησή τους στο Τμήμα Προϋπολογισμού και ΜΠΔΣ. β) Την εποπτεία των υπολόγων χρηματικών ενταλμάτων προπληρωμής μετακινήσεων εκτός έδρας. γ) Την εκκαθάριση και πληρωμή των αποδοχών και των κάθε είδους αμοιβών του προσωπικού του Υπουργείου σε συνεργασία με την Ενιαία Αρχή Πληρωμών. δ) Την τήρηση του μισθολογικού Μητρώου του τακτικού προσωπικού και την τήρηση στοιχείων για τη μισθοδοσία του μη τακτικού προσωπικού του Υπουργείου. ε) Την παροχή στοιχείων, βεβαιώσεων και οδηγιών για τις αποδοχές, πρόσθετες αμοιβές, αποζημιώσεις, κρατήσεις κ.λπ. στ) Την πληρωμή δαπανών μετακινήσεων εκτός έδρας, στο εσωτερικό και στο εξωτερικό, μεταθέσεων και αποσπάσεων. ζ) Την πληρωμή φοιτητών και σπουδαστών για την πρακτική τους άσκηση σε υπηρεσίες του Υπουργείου. η) Την αποστολή των ασφαλιστικών κρατήσεων στα ασφαλιστικά ταμεία, καθώς και των ποσών που αφορούν την αποπληρωμή δανείων προς τα αντίστοιχα πιστωτικά ιδρύματα. θ) Τη μέριμνα για την είσπραξη ποσών αχρεωστήτως καταβληθέντων που αφορούν αποδοχές. ι) Την παροχή απαντήσεων επί θεμάτων που αφορούν στο Τμήμα. ια) Την παροχή τεκμηριωμένων απόψεων προς τα Διοικητικά Δικαστήρια, σχετικά με διαφορές που προκύπτουν μεταξύ υπαλλήλων και του Δημοσίου. ιβ) Την εκτέλεση αμετάκλητων δικαστικών αποφάσεων σχετικά με αξιώσεις κατά του Δημοσίου που αφορούν ζητήματα αποδοχών, όπως για οικογενειακά επιδόματα, αποζημιώσεις για δεδουλευμένες αποδοχές που δεν καταβλήθηκαν, κ.λπ.

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 4

Το Τμήμα Εκκαθάρισης Δαπανών και Οικονομικής Διαχείρισης Κεντρικής Υπηρεσίας και Περιφερειακών Υπηρεσιών είναι αρμόδιο για: α) Τις ετήσιες προβλέψεις αναγκαίων πιστώσεων για τη λειτουργία των περιφερειακών υπηρεσιών και την ενημέρωση του Τμήματος Προϋπολογισμού και ΜΠΔΣ. β) Την κατάρτιση μηνιαίων προβλέψεων για τις αναγκαίες πιστώσεις και τις ταμειακές ανάγκες των περιφερειακών υπηρεσιών και την ενημέρωση του Τμήματος Προϋπολογισμού και ΜΠΔΣ. γ) Τη μέριμνα για την έγκαιρη αποστολή από τις περιφερειακές υπηρεσίες στο Τμήμα Δημοσιονομικών Αναφορών και Εποπτευόμενων Φορέων των αναγκαίων στοιχείων για τις δημοσιονομικές αναφορές. δ) Την υποβολή προτάσεων στο τμήμα Προϋπολογισμού και ΜΠΔΣ για την έκδοση Επιτροπικών Ενταλμάτων μεταβίβασης πιστώσεων σε κάθε περιφερειακή υπηρεσία του Υπουργείου για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών τους. ε) Την παροχή οδηγιών και κατευθύνσεων στις περιφερειακές υπηρεσίες για τη διασφάλιση της νομιμότητας στην οικονομική τους διαχείριση. στ) Την ανάληψη πιστώσεων για τις ανάγκες της κεντρικής υπηρεσίας και των περιφερειακών υπηρεσιών κατά το μέρος που δεν υπάγονται σε αρμοδιότητες Β΄ διατακτών. ζ) Την έκδοση Επιτροπικών Ενταλμάτων για μεταβίβαση πιστώσεων στις περιφερειακές υπηρεσίες. η) Την εκκαθάριση δαπανών της κεντρικής υπηρεσίας και των περιφερειακών υπηρεσιών κατά το μέρος που δεν υπάγονται σε αρμοδιότητα Β΄ διατακτών. θ) Τη διαχείριση πάγιων προκαταβολών. ι) Την εποπτεία των υπολόγων χρηματικών ενταλμάτων προπληρωμής δαπανών πλην των μετακινήσεων εκτός έδρας. ια) Την εκτέλεση αμετάκλητων δικαστικών αποφάσεων, σχετικών με αξιώσεις τρίτων φυσικών ή νομικών προσώπων κατά του Ελληνικού Δημοσίου, πλην των αξιώσεων που αναφέρονται στην περίπτωση ιβ΄ των αρμοδιοτήτων του Τμήματος Εκκαθάρισης Αποδοχών.

Άρθρο 7Επιχειρησιακοί στόχοι, αρμοδιότητες Διεύθυνσης Διοικητικού Η Διεύθυνση Διοικητικού έχει ως επιχειρησιακό στόχο την διασφάλιση της ορθής διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού και της υλικοτεχνικής υποδομής για την αποδοτική λειτουργία του Υπουργείου και την εκπλήρωση της αποστολής του. Οι αρμοδιότητες των τμημάτων της Διεύθυνσης Διοικητικού κατανέμονται σε αυτά ως ακολούθως:ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 1

Το Τμήμα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού είναι αρμόδιο για: α) Τη διαχείριση όλων των θεμάτων υπηρεσιακής κατάστασης του προσωπικού του Υπουργείου. β) Την τήρηση του προσωπικού Μητρώου των υπαλλήλων του Υπουργείου και την έκδοση σχετικών πιστοποιητικών και βεβαιώσεων. γ) Την επεξεργασία των στοιχείων της τηρούμενης βάσης δεδομένων για την αριθμητική σύνθεση και τις αριθμητικές μεταβολές του προσωπικού του Υπουργείου, τον προγραμματισμό των αναγκών σε ανθρώπινο δυναμικό και τη στελέχωση των υπηρεσιών του Υπουργείου.

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 2

Το Τμήμα Οργάνωσης, Απλούστευσης, Ποιότητας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης είναι αρμόδιο για: α. Το χειρισμό θεμάτων οργάνωσης των υπηρεσιών του Υπουργείου και τη μελέτη και εισήγηση μέτρων ορθολογικής και εκσυγχρονισμένης οργάνωσης, διάρθρωσης και λειτουργίας των υπηρεσιών του Υπουργείου, σε συνεργασία με τις κατά περίπτωση αρμόδιες υπηρεσίες. β. Τη συγκρότηση των προβλεπόμενων συλλογικών οργάνων, ομάδων εργασίας και επιτροπών του Υπουργείου και τον ορισμό εκπροσώπων του Υπουργείου σε συλλογικά όργανα, ομάδες εργασίας και επιτροπές άλλων Υπουργείων και φορέων. γ. Την έκδοση αποφάσεων διορισμού των οργάνων διοίκησης των εποπτευόμενων φορέων δ. Τη μέριμνα για την κατάρτιση, αξιολόγηση και ανασχεδίαση περιγραμμάτων καθηκόντων και προσόντων των θέσεων εργασίας και την σε συνάρτηση με τα περιγράμματα αυτά ανίχνευση εκπαιδευτικών αναγκών του προσωπικού του Υπουργείου, την ανάπτυξη και εφαρμογή εκπαιδευτικών προγραμμάτων. ε. Την μελέτη, την εισήγηση και την παρακολούθηση της εφαρμογής μέτρων για την απλούστευση γραφειοκρατικών τύπων και διαδικασιών και την κατάργηση περιττών διατυπώσεων. στ. Τη μέριμνα για την ανάπτυξη και εφαρμογή συγχρόνων τεχνικών και μεθόδων εργασίας για την αύξηση της παραγωγικότητας των υπαλλήλων του Υπουργείου. ζ. Τη μελέτη, εισήγηση και παρακολούθηση της εφαρμογής μέτρων για τη διευκόλυνση της επικοινωνίας των πολιτών με τις υπηρεσίες του Υπουργείου. η. Την εφαρμογή συστημάτων στοχοθεσίας και μεθόδων μέτρησης της αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας του προσωπικού και των υπηρεσιών του Υπουργείου, την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων των μετρήσεων και την διατύπωση συγκεκριμένων προτάσεων για τη βελτίωση της λειτουργίας των υπηρεσιών του Υπουργείου. θ. Την εφαρμογή των αρχών της διοίκησης ολικής ποιότητας, ιδίως του Κοινού Πλαισίου Αξιολόγησης. ι. Τη μελέτη και την εισήγηση μέτρων προτυποποίησης των διοικητικών διαδικασιών βάσει σύγχρονων προτύπων ISO. ια. Τη διατύπωση προτάσεων αναβάθμισης της ποιότητας των παρεχόμενων από το Υπουργείο Τουρισμού υπηρεσιών. 4. Το Τμήμα Γραμματείας – Ενημέρωσης του Πολίτη είναι αρμόδιο για: α. Τη διακίνηση της εισερχόμενης και εξερχόμενης αλληλογραφίας (κοινής και εμπιστευτικής). β. Την τήρηση του Γενικού Πρωτοκόλλου (φυσικού ή/ και ηλεκτρονικού) του Υπουργείου. γ. Τη βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής και την επικύρωση αντιγράφων εγγράφων στο πλαίσιο των διατάξεων του άρθρου 1 του ν. 4250/2014 (Α΄ 74). δ. Την εξυπηρέτηση – πληροφόρηση του πολίτη. 5. Το Τμήμα Προμηθειών και Διαχείρισης Υλικού – Εγκαταστάσεων είναι αρμόδιο για: α. Τον Προγραμματισμό των προμηθειών του Υπουργείου Τουρισμού με συγκέντρωση από το σύνολο των υπηρεσιών του Υπουργείου των αναγκών τους σε προμήθειες. β. Τη συγκέντρωση προτάσεων, την κωδικοποίηση ειδών και την κατάρτιση του Ενιαίου Προγράμματος Προμηθειών πάσης φύσεως υλικών, εξοπλισμού και εφοδίων για τις ανάγκες των υπηρεσιών και τη συντήρηση και αποκατάσταση κάθε είδους εξοπλισμού, ηλεκτρονικού, μηχανολογικού και εξοπλισμού πληροφορικής. γ. Τη Διενέργεια διαγωνισμών για τακτικές και έκτακτες προμήθειες και ενημέρωση του Μητρώου Δεσμεύσεων. δ. Τη διαχείριση των συμβάσεων προμήθειας ειδών και παροχής υπηρεσιών που αφορούν στις υπηρεσίες του Υπουργείου, με τη διενέργεια των απαραίτητων διαδικασιών για τη σύναψη και εκτέλεσή τους. ε. Τη συγκρότηση επιτροπών διενέργειας και αξιολόγησης των διαγωνισμών προμηθειών αγαθών και υπηρεσιών και τη συγκρότηση επιτροπών παραλαβής τους. στ. Τη μέριμνα για την τήρηση των προβλεπόμενων διαδικασιών δημοσιότητας. ζ. Τη μέριμνα για την κοστολόγηση των προς προμήθεια ειδών ύστερα από έρευνα αγοράς και τη συλλογή στοιχείων σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. η. Την ενημέρωση του Τμήματος Προϋπολογισμού και ΜΠΔΣ και της οικείας Υπηρεσίας Δημοσιονομικού Ελέγχου (ΥΔΕ) για την εκκαθάριση των δαπανών και την ενημέρωση του Μητρώου Δεσμεύσεων. θ. Τη συνεργασία με το τμήμα Δημοσιονομικών Αναφορών και Εποπτευόμενων Φορέων για την ανάπτυξη των απαιτούμενων αναφορών. ι. Τη μέριμνα για την παραλαβή, αποθήκευση και διακίνηση των προμηθευόμενων υλικών και εφοδίων, όπως και για την καταστροφή και εκποίηση του άχρηστου υλικού. ια. Τη μέριμνα για την παραλαβή, ταξινόμηση και φύλαξη των υλικών στους αποθηκευτικούς χώρους. ιβ. Την παρακολούθηση και ενημέρωση για τις αναλώσεις και για την ανάγκη ανανέωσης των αποθεμάτων της αποθήκης. ιγ. Τον προγραμματισμό και την παρακολούθηση των δαπανών του Υπουργείου για την καθαριότητα, τη συντήρηση, την ασφάλεια, τη φύλαξη των κτιρίων και των εγκαταστάσεων αυτού, τη λήψη μέτρων πυρασφάλειας, την παρακολούθηση λειτουργίας των μέσων επικοινωνίας και μεταφοράς, των δικτύων φωτισμού και ύδρευσης σε συνεργασία με άλλες Διευθύνσεις του Υπουργείου. ιδ. Τη λήψη των αναγκαίων μέτρων για την νόμιμη και ασφαλή κυκλοφορία όλων των μεταφορικών μέσων του Υπουργείου Τουρισμού. ιε. Την καταγραφή της κινητής και ακίνητης περιουσίας του Υπουργείου Τουρισμού. ιστ. Την εισήγηση ρυθμίσεων και μέτρων για την αξιοποίηση της περιουσίας του Υπουργείου Τουρισμού.

Άρθρο 8Επιχειρησιακοί στόχοι, αρμοδιότητες Διεύθυνσης Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Η Διεύθυνση Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης έχει ως επιχειρησιακό στόχο την υλοποίηση εκπαιδευτικών πολιτικών και δράσεων εκπαίδευσης και κατάρτισης σε ειδικότητες που είναι αναγκαίες στην τουριστική αγορά εργασίας για την αναβάθμιση των παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών. Οι αρμοδιότητες των τμημάτων της Διεύθυνσης Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης κατανέμονται σε αυτά, ως ακολούθως:ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 1

Το Τμήμα Ανώτερων Σχολών και Σχολών Ξεναγών είναι αρμόδιο για: α) Το γενικό σχεδιασμό της Ανώτερης Τουριστικής Εκπαίδευσης και της εκπαίδευσης των Σχολών Ξεναγών. β) Την εισήγηση για τον εκσυγχρονισμό και την επικαιροποίηση των προγραμμάτων σπουδών των Ανώτερων Σχολών και των Σχολών Ξεναγών. γ) Την εποπτεία των Ανώτερων Σχολών και των Σχολών Ξεναγών με στόχο την πιστή εφαρμογή των προγραμμάτων σπουδών τους. δ) Την εποπτεία και τον συντονισμό των διαδικασιών πρόσληψης εκπαιδευτικού και διοικητικού προσωπικού για την λειτουργία των Σχολών. ε) Την κατάρτιση της προκήρυξης για την εισαγωγή μαθητών στις Σχολές Ξεναγών. στ) Την έκδοση δελτίων ταυτότητας ξεναγών. ζ) Την τήρηση του Μητρώου Ξεναγών. η) Τη διοργάνωση εξετάσεων για την επέκταση της γλώσσας ξενάγησης πτυχιούχων ξεναγών. θ) Τον έλεγχο υλοποίησης των εκπαιδευτικών προγραμμάτων και των εκπαιδευτικών εκδρομών. ι) Τον προγραμματισμό και την εποπτεία υλοποίησης ταχύρυθμων προγραμμάτων κατάρτισης στην ειδικότητα του ξεναγού. ια) Τον χειρισμό κάθε θέματος που αφορά στις Ανώτερες Σχολές και στις Σχολές Ξεναγών που δεν εμπίπτει στην αρμοδιότητα άλλης οργανικής μονάδας σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία. ιβ) Τον οικονομικό προγραμματισμό και τον προγραμματισμό προσλήψεων εκπαιδευτικού προσωπικού. ιγ) Την σχεδίαση και υλοποίηση του προγράμματος πρακτικής άσκησης των σπουδαστών και των καταρτιζόμενων, καθώς και τον έλεγχο και την παρακολούθηση της αξιολόγησης του ανθρώπινου δυναμικού των Ανώτερων Σχολών και των Σχολών Ξεναγών. ιδ) Την εισήγηση για θέματα σχετικά με τις εγγραφές, τις μετεγγραφές, τις κατατάξεις των σπουδαστών των Ανώτερων Σχολών και καταρτιζόμενων στις Σχολές Ξεναγών. ιε) Τη διατύπωση προτάσεων για ίδρυση ή την κατάργηση Ανωτέρων Σχολών και Σχολών Ξεναγών.

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 2

Το Τμήμα Επαγγελματικής Κατάρτισης είναι αρμόδιο για: α) Το γενικό σχεδιασμό της εκπαίδευσης σε επίπεδο Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.) και Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.). β) Την εισήγηση για την ίδρυση, κατάργηση και αναστολή λειτουργίας τμημάτων και ειδικοτήτων των Σ.Ε.Κ. και των Ι.Ε.Κ. γ) Την εισήγηση για τον εκσυγχρονισμό και την επικαιροποίηση των προγραμμάτων σπουδών των Σ.Ε.Κ. και των Ι.Ε.Κ. δ) Τον προγραμματισμό προσλήψεων εκπαιδευτικού προσωπικού στις Σ.Ε.Κ. και στα Ι.Ε.Κ. ε) Την εισήγηση για την προκήρυξη εισαγωγής καταρτιζόμενων στις Σ.Ε.Κ. και στα Ι.Ε.Κ. και για τη λήψη μέτρων για τη διασφάλιση της αμεροληψίας και της διαφάνειας του συστήματος εισαγωγής καταρτιζόμενων στις Σ.Ε.Κ. και στα Ι.Ε.Κ. στ) Την εισήγηση για θέματα σχετικά με τις εγγραφές και τις μετεγγραφές των καταρτιζόμενων στις Σ.Ε.Κ. και στα Ι.Ε.Κ. ζ) Τη σχεδίαση και την υλοποίηση του προγράμματος πρακτικής άσκησης/ μαθητείας των καταρτιζόμενων, καθώς και την παρακολούθηση της αξιολόγησης του ανθρώπινου δυναμικού των Σ.Ε.Κ. και των Ι.Ε.Κ. η) Την παρακολούθηση της υλοποίησης του εκπαιδευτικού προγράμματος των Σ.Ε.Κ. και των Ι.Ε.Κ. θ) Τη μέριμνα για όλα τα θέματα που αφορούν στη λειτουργία των Επαγγελματικών Σχολών (ΕΠΑΣ), οι οποίες ολοκληρώνουν τη λειτουργία τους το σχολικό έτος 2014−2015.

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 3

Το Τμήμα Συνεχιζόμενης Κατάρτισης – Διασύνδεσης με την αγορά εργασίας είναι αρμόδιο για: α) Τη μελέτη των αναγκών της αγοράς εργασίας του τουριστικού τομέα και την εισήγηση για τα προγράμματα κατάρτισης και μετεκπαίδευσης. β) Τον προγραμματισμό και την υλοποίηση των προγραμμάτων της συνεχιζόμενης επαγγελματικής εκπαίδευσης/μετεκπαίδευσης των εργαζομένων στον δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα του τουρισμού. γ) Την επεξεργασία προτάσεων των τμημάτων της Διεύθυνσης Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης του Υπουργείου για τον καθορισμό των όρων και των κριτηρίων για τη χορήγηση υποτροφιών σε αποφοίτους για περαιτέρω σπουδές στην ημεδαπή και στην αλλοδαπή. δ) Τη μέριμνα και τον προσδιορισμό των αναγκών εκπαίδευσης του προσωπικού του Υπουργείου και των εποπτευόμενων νομικών προσώπων, σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΚΔΔΑ). ε) Την καταγραφή των αναγκών της αγοράς εργασίας, με στόχο την ενημέρωση των αποφοίτων όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης για τις κενές θέσεις εργασίας. στ) Την παρακολούθηση της επαγγελματικής πορείας των αποφοίτων των τμημάτων τουριστικής εκπαίδευσης και η ενημέρωσή τους για τα προγράμματα επιμόρφωσης του Υπουργείου και άλλων φορέων, δημόσιων και ιδιωτικών. ΄Άρθρο 9 Αυτοτελές Τμήμα Πολιτικού Σχεδιασμού Έκτακτης Ανάγκης Το Τμήμα Πολιτικού Σχεδιασμού έκτακτης Ανάγκης είναι αρμόδιο για: α) Το σχεδιασμό, την οργάνωση, την κινητοποίηση και τη δράση κατά τον πόλεμο ή σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης και σε καιρό ειρήνης, των υπηρεσιών του Υπουργείου, καθώς και η ρύθμιση κάθε σχετικού θέματος, σύμφωνα με τις ισχύουσες κάθε φορά διατάξεις. β) Τη διατύπωση εισηγήσεων για τη διαχείριση κρίσεων και την ασφαλή λειτουργία των εγκαταστάσεων της κεντρικής και των περιφερειακών υπηρεσιών του Υπουργείου Τουρισμού. γ) Την εκπαίδευση των υπαλλήλων του Υπουργείου Τουρισμού επί θεμάτων πολιτικής σχεδίασης έκτακτης ανάγκης. δ) Τη συνεργασία με την Κέντρο Μελετών Ασφάλειας (ΚΕΜΕΑ) για την οργάνωση και λειτουργία της Επιτροπής Διαχείρισης Κρίσεων στον τομέα του τουρισμού και για τη διοικητική υποστήριξη της Επιτροπής. ΄Άρθρο 10 Αρμοδιότητες Εκπαιδευτικών Μονάδων Οι εκπαιδευτικές μονάδες της περίπτωσης Δβ του άρθρου 2 του παρόντος είναι αρμόδιες: 1. Κάθε μία από τις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης (Α.Σ. Τ.Ε): α. Παρέχει Τουριστική Εκπαίδευση σύμφωνα με όσα ορίζονται στις διατάξεις του Ν. 3105/2003 και στις κατ’ εξουσιοδότηση αυτού εκδοθείσες αποφάσεις κανονιστικού χαρακτήρα. β. Οργανώνει και υλοποιεί το προβλεπόμενο αναλυτικό πρόγραμμα εκπαίδευσης και το πρόγραμμα πρακτικής άσκησης των σπουδαστών των ΑΣΤΕ σε επιχειρήσεις. 2. Κάθε μια από τις Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.): α. Παρέχει τουριστική κατάρτιση σύμφωνα με τα οριζόμενα στις διατάξεις των νόμων 3105/2003 και 4186/2013 όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν και στις κατ’ εξουσιοδότηση αυτών εκδοθείσες αποφάσεις κανονιστικού χαρακτήρα. β. Οργανώνει και υλοποιεί το προβλεπόμενο κάθε φορά αναλυτικό πρόγραμμα κατάρτισης. γ. Οργανώνει και υλοποιεί το προβλεπόμενο κάθε φορά πρόγραμμα πρακτικής άσκησης – Μαθητείας των καταρτιζόμενων σε επιχειρήσεις. 3. Κάθε ένα από τα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.): α. παρέχει κατάρτιση σύμφωνα με τα οριζόμενα στις διατάξεις των νόμων 3105/2003 και 4186/2013 όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν και στις κατ’ εξουσιοδότηση αυτών εκδοθείσες αποφάσεις κανονιστικού χαρακτήρα. β. Οργανώνει και υλοποιεί το προβλεπόμενο κάθε φορά αναλυτικό πρόγραμμα κατάρτισης. γ. Οργανώνει και υλοποιεί το προβλεπόμενο κάθε φορά πρόγραμμα πρακτικής άσκησης – Μαθητείας των καταρτιζόμενων σε επιχειρήσεις.

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 4

Κάθε μία από τις Σχολές Ξεναγών παρέχει κατάρτιση στο επάγγελμα του ξεναγού σύμφωνα με τα οριζόμενα κάθε φορά στην κείμενη νομοθεσία.

Αθήνα, 29 Αυγούστου 2014
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΚΑΡΟΛΟΣ ΓΡ. ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ
ΟI ΥΠΟΥΡΓΟI
ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΑΪΚΟΥΡΑΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
ΟΛΓΑ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ