ΠΟΛ. 1267/2015

«Τροποποίηση της απόφασης Γ.Γ.Δ.Ε. ΠΟΛ. 1022/7.1.2014 (ΦΕΚ 179 Β΄) «Υποβολή καταστάσεων φορολογικών στοιχείων, για διασταύρωση πληροφοριών», όπως ισχύει.»

21 Δεκεμβρίου 2015

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΛΕΓΧΩΝ
ΤΜΗΜΑ Ζ΄ Κ.Φ.Α.Σ.
Ταχ. Δ/νση : Καρ. Σερβίας 10
Ταχ. Κωδ. : 101 84 Αθήνα
Τηλέφωνο : 210-3610065, 210-3610030
FΑΧ : 210-3615052

Αναρτητέα στο διαδίκτυο
ΕΠΕΙΓΟΝ

Αθήνα, 21/12/2015
ΠΟΛ. 1267
ΠΡΟΣ: Ως Π.Δ.
ΑΔΑ: Ω7ΗΩΗ-ΤΝ0

ΘEMA: «Τροποποίηση της απόφασης Γ.Γ.Δ.Ε. ΠΟΛ. 1022/7.1.2014 (ΦΕΚ 179 Β΄) «Υποβολή καταστάσεων φορολογικών στοιχείων, για διασταύρωση πληροφοριών», όπως ισχύει.»

ΑΠΟΦΑΣΗ
Ο ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ

Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις των παραγράφων 3 και 4 του άρθρου 14 του ν. 4174/2013, όπως προστέθηκαν με την παράγραφο 5 του άρθρου 42 του ν. 4223/2013 (ΦΕΚ 287 Α΄/31.12.2013).
2. Την απόφαση του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων ΠΟΛ. 1022/7.1.2014 (ΦΕΚ 179 Β΄/31.1.2014), όπως τροποποιήθηκε από τις αποφάσεις του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων ΠΟΛ. 1072/7.3.2014 (ΦΕΚ 691 Β΄/19.3.2014), ΠΟΛ. 1149/16.5.2014 (ΦΕΚ 1299 Β΄/22.5.2014), ΠΟΛ. 1176/14.7.2014 (ΦΕΚ 1909 Β΄/15.7.2014), ΠΟΛ. 1201/4.9.2014 (ΦΕΚ 2533 Β΄/23.9.2014), ΠΟΛ. 1207/18.9.2014 (ΦΕΚ 2604 Β΄/30.9.2014), ΠΟΛ.
1017/15.1.2015
(ΦΕΚ 222 Β΄/17.2.2015), ΠΟΛ. 1053/27.2.2015 (ΦΕΚ 376 Β΄/ 18.3.2015), ΠΟΛ. 1092/17.4.2015 (ΦΕΚ 780Β’/4.5.2015),
ΠΟΛ.1206/15.9.2015 (ΦΕΚ 2215 Β’/15.10.2015) και ΠΟΛ.1240/29.10.2015 (ΦΕΚ Β’ 2358/03.11.2015) και ΠΟΛ.1254/26.11.2015 (ΦΕΚ Β’ 2640/08.12.2015)
3. Την Απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών ΑΝ.ΥΠ.ΟΙΚ. 0003412 ΕΞ 2015/22.10.2015 (ΦΕΚ Β’ 2294/22.10.2015) για τον ορισμό Αναπληρωτή Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων.
4. Την ανάγκη παροχής πρόσθετου χρόνου για τη διευκόλυνση των φορολογούμενων ως προς την εκπλήρωση της υποχρέωσης υποβολής καταστάσεων φορολογικών στοιχείων του ημερολογιακού έτους 2014, δεδομένων των πρακτικών προβλημάτων που παρουσιάζονται κατά την εφαρμογή της υποχρέωσης αυτής, του όγκου εργασίας που απαιτεί η υποχρέωση αυτή, σε συνδυασμό με τις λοιπές φορολογικές υποχρεώσεις, καθώς και το γεγονός ότι η υποχρέωση αυτή δε συνδέεται με την καταβολή φόρου.
5. Ότι, από την απόφαση αυτή δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού.
Αποφασίζουμε
Με την παρούσα τροποποιούμε την απόφαση Γ.Γ.Δ.Ε. ΠΟΛ. 1022/ 7.1.2014 (ΦΕΚ 179 Β΄) «Υποβολή καταστάσεων φορολογικών στοιχείων, για διασταύρωση πληροφοριών», όπως ισχύει μετά την τροποποίηση της από τις αποφάσεις του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων ΠΟΛ. 1072/7.3.2014 (ΦΕΚ 691 Β΄), ΠΟΛ. 1149/16.5.2014 (ΦΕΚ 1299 Β΄), ΠΟΛ. 1176/14.7.2014 (ΦΕΚ 1909 Β΄), ΠΟΛ. 1201/4.9.2014 (ΦΕΚ 2533 Β΄), ΠΟΛ. 1207/18.9.2014 (ΦΕΚ 2604 Β΄), ΠΟΛ. 1017/15.1.2015 (ΦΕΚ 222 Β΄), ΠΟΛ. 1053/27.2.2015 (ΦΕΚ 376 Β΄), ΠΟΛ. 1092/17.4.2015 (ΦΕΚ 780Β’/4.5.2015), ΠΟΛ.1206/15.9.2015 (ΦΕΚ 2215 Β’/15.10.2015) ΠΟΛ.1240/29.10.2015 (ΦΕΚ Β’ 2358/03.11.2015) και ΠΟΛ.1254/26.11.2015 (ΦΕΚ Β’ 2640/08.12.2015), ως ακολούθως:
1. Το τελευταίο εδάφιο του άρθρου 6 αντικαθίσταται ως εξής:
«Ειδικά για τη διόρθωση των αποκλίσεων στα υποβληθέντα στοιχεία προμηθευτών για το ημερολογιακό έτος 2014, υποβάλλεται τροποποιητική δήλωση μέχρι και 29/01/2016.
2. Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Ο ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΓΕΝΙΚΟΣ
ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΚΑΣ

 

ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ
Ι. ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ

1. Αποδέκτες πίνακα Β΄ (εκτός του 2)
2. Αποδέκτες πίνακα ΣΤ΄(μόνο τα 1, 2 και 3 )
3. Κεντρική Υπηρεσία Σ.Δ.Ο.Ε. και Περιφερειακές Δ/νσεις
4. Υπηρεσία Ερευνών και Διασφάλισης Δημοσίων Εσόδων (Υ.Ε.Δ.Δ.Ε.)
5. Δ/νση Υποστήριξης Ηλεκτρονικά Συναλλασσομένων (e-υπηρεσίες)
(με την παράκληση να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Δ.Ε.)
6. Εθνικό Τυπογραφείο (για δημοσίευση)
ΙΙ. ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΓΙΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
1. Αποδέκτες πίνακα Α΄, Η΄, Θ΄ (μόνο τα 1, 2 και 3), Ι΄, ΙΑ΄, ΙΒ΄, ΙΓ΄, ΙΕ΄, ΙΣΤ΄,
ΙΖ΄, ΙΗ΄, ΙΘ΄, Κ΄, ΚΑ΄, ΚΒ΄, ΚΓ΄
2. Φορολογικές Περιφέρειες Αθηνών, Πειραιώς, Θεσσαλονίκης και Πατρών
ΙΙΙ. ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΔΙΑΝΟΜΗ
1. Γραφείο κ. Υπουργού
2. Γραφείο κ. Αναπληρωτή Υπουργού
3. Γραφείο κ. Γεν. Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων
4. Γραφείο κ. Γεν. Δ/ντή Φορολογικής Διοίκησης
5. Γραφεία κ.κ. Γεν. Δ/ντών
6. Γραφείο Επικοινωνίας και Πληροφόρησης Πολιτών
7. Γραφείο Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων
8. Διεύθυνση Ελέγχων
α) Γραφείο κας Διευθύντριας
β) Τμήμα Ζ΄ Κ.Φ.Α.Σ. (10 αντίγραφα)