ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΑΡ πρωτοκόλλου Δ6Α 1138746 ΕΞ 2014/2014

«Υλοποίηση του π.δ. 111/2014 «Οργανισμός του Υπουργείου Οικονομικών», το οποίο δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 178, τεύχος Α’/29.8.2014».

15 Οκτωβρίου 2014

ΕΞ. ΕΠΕΙΓΟΝ-ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ
ΝΑ ΣΤΑΛΕΙ ΜΕ ΦΑΞ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ
ΕΣΟΔΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ
ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ
ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ
ΤΜΗΜΑΤΑ: Α΄, Β΄ Γ΄& Δ΄
Ταχ. Δ/νση: Λεωχάρους 2
Ταχ. Κώδικας: 10184 ΑΘΗΝΑ
Πληροφορίες: Π. Λυμπερόπουλος
Κ. Μέξα
Ε. Μαλούκος
Αικ.Μπάκα
Τηλ.: 210 32.22.386 (Α΄)
210 33.10.432 (Β΄)
210 32.28.218 (Γ΄)
210-32.22.516 (Δ΄)
Fax:
ΠΡΟΣ: ΤΟΥΣ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ
ΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ
210 32.30.829
Αρ. Πρωτ:Δ6Α 1138746 ΕΞ 2014

Θέμα: «Υλοποίηση του π.δ. 111/2014 «Οργανισμός του Υπουργείου Οικονομικών», το οποίο δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 178, τεύχος Α’/29.8.2014».
ΣΧΕΤ.: Το αριθ. Δ6Α 1062351ΕΞ2014/14-04-2014 έγγραφο του Προϊστάμενου της Γενικής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ανθρώπινου Δυναμικού, με θέμα «Γνωστοποίηση του ΦΕΚ 865, τεύχος Β’/8.4.2014, στο οποίο δημοσιεύτηκε η αριθ.
Δ6Α 1058824 ΕΞ 2014/8.4.2014 απόφαση του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων».
Α. Όπως γνωρίζετε, στο ΦΕΚ αριθ. 178, τεύχος Α’/29-08-2014, δημοσιεύτηκε το π.δ.
111/2014
, με θέμα «Οργανισμός του Υπουργείου Οικονομικών», το οποίο εκδόθηκε κατ΄ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 54 «Περιεχόμενο, έγκριση και τροποποίηση Οργανισμών» του ν. 4178/2013 (Α’ 174) «Αντιμετώπιση της Αυθαίρετης Δόμησης - Περιβαλλοντικό Ισοζύγιο και άλλες διατάξεις», όπως τροποποιήθηκε με τις διατάξεις των άρθρων 27 του ν. 4210/2013 (Α’ 254), 46 του ν. 4250/2014 (Α’ 74) και 7 του ν. 4275/2014 (Α’ 149) και ισχύει. Το π.δ.
111/2014
αναρτήθηκε για ενημέρωση και εφαρμογή στις ιστοσελίδες ΔΙΑΥΓΕΙΑ (http://sites.diavgeia.gov.gr/minfin), με αριθμό ανάρτησης ΑΔΑ: 6ΔΒΠΗ-ΔΙΥ και στο www.publicrevenue.gr.
Στο Προεδρικό διάταγμα επισυνάπτονται και αποτελούν αναπόσπαστο μέρος αυτού, τρία (3) παραρτήματα (Παράρτημα 1: Υπηρεσίες Δημοσιονομικού Ελέγχου στους νομούς και στις νομαρχίες, Παράρτημα 2: Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες (Δ.Ο.Υ.) και Γραφεία Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων, Παράρτημα 3: Τελωνεία), όπως αναφέρεται στην παράγραφο 2 του άρθρου 129 αυτού.
Β. Οι διατάξεις του προεδρικού διατάγματος, όπως ορίζεται στο άρθρο 129 αυτού, ισχύουν δύο (2) μήνες μετά από την ημερομηνία δημοσιεύσεώς του, δηλαδή από 29-10-2014, πλην των διατάξεων του Κεφαλαίου Δ΄ του Μέρους Α΄ αυτού, στις οποίες αποτυπώνονται οι υπηρεσίες Αθήνα , 15 Οκτωβρίου 2014
της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων (Γ.Γ.Δ.Ε.), όπως έχουν αναδιοργανωθεί με την αριθμ. Δ6Α 1058824 ΕΞ 2014/08-04-2014 (Β΄ 865, 1079 & 1846) απόφαση του Γενικού Γραμματέα αυτής, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
1.- Στα πλαίσια αυτά, κατ΄εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 129 του π.δ. 111/2014 και του άρθρου 44 της αριθμ. Δ6Α 1058824 ΕΞ 2014/08-04-2014 απόφασης του Γενικού Γραμματέα της Γ.Γ.Δ.Ε., ορίσθηκαν με όμοιες αποφάσεις τα κατωτέρω :
α) Με την αριθμ. Δ6Α 1107671 ΕΞ 2014/22-07-2014 (Β΄ 2003), καθορίστηκε η 01-09-2014, ως ημερομηνία λειτουργίας των Φορολογικών Περιφερειών Αθηνών, Πειραιώς, Θεσσαλονίκης και Πατρών της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης, οι οποίες προβλέπονται στο άρθρο 76 του π.δ. και στο άρθρο 23 της προαναφερθείσας απόφασης.
β) Με την αριθμ. Δ6Α 1126968 ΕΞ 2014/16-09-2014 (Β΄ 2484), καθορίστηκε η 01-10-2014, ως ημερομηνία λειτουργίας, με τον τίτλο, τις αρμοδιότητες και την δομή που καθορίζονται στις διατάξεις των άρθρων 77 έως 80 του Προεδρικού Διατάγματος και στα άρθρα 24 έως 27 της προαναφερθείσας απόφασης του Γ.Γ.Δ.Ε., των κατωτέρω υπηρεσιών της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης :
αα) της Επιχειρησιακής Μονάδας Είσπραξης, του Κέντρου Ελέγχου Φορολογουμένων Μεγάλου Πλούτου (Κ.Ε.ΦΟ.ΜΕ.Π.) και του Κέντρου Ελέγχου Μεγάλων Επιχειρήσεων (Κ.Ε.ΜΕ.ΕΠ.), Ειδικών Αποκεντρωμένων Υπηρεσιών και
ββ) των Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.), Περιφερειακών Υπηρεσιών, πλην: i.- του Τμήματος ΣΤ’ – Επιστροφής Φ.Π.Α. σε Επιχειρήσεις Εγκατεστημένες εντός και εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης της Δ.Ο.Υ. Κατοίκων Εξωτερικού, του οποίου ορίσθηκε, ως ημερομηνία έναρξης λειτουργίας η 29-10-2014, και ii.- των Τμημάτων Ελέγχων των Δ.Ο.Υ., που δεν έχουν λειτουργήσει ακόμα, των οποίων η ημερομηνία έναρξης λειτουργίας θα καθοριστεί με νεώτερες αποφάσεις της Γενικής Γραμματέως, ανάλογα με τις υπηρεσιακές ανάγκες.
γ) Με την αριθμ. Δ6Α 1134145 ΕΞ 2014/02-10-2014 (Β΄ 2650), καθορίστηκε η 29-10-2014, ως χρόνος παύσης λειτουργίας υφιστάμενων οργανικών μονάδων των Γενικών Διευθύνσεων της Γ.Γ.Δ.Ε., και ως ημερομηνία λειτουργίας οργανικών μονάδων των ίδιων Γενικών Διευθύνσεων, με τον τίτλο, τις αρμοδιότητες και την δομή που καθορίζονται στις διατάξεις των άρθρων 63 έως 75 και 81 έως 95 του Προεδρικού Διατάγματος και στα άρθρα 10 έως 22 και 28 έως 42 της προαναφερθείσας απόφασης του Γ.Γ.Δ.Ε..
δ) Με την αριθμ. Δ6Α 1131374 ΕΞ2014/29-9-2014 (Β’ 2578), συστάθηκαν, από 8-10-2014, στο Κέντρο Ελέγχου Φορολογουμένων Μεγάλου Πλούτου (Κ.Ε.ΦΟ.ΜΕ.Π.) της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης δύο (2) επιπλέον Τμήματα Ελέγχου, ως κάτωθι:
αα) Αυτοτελές Τμήμα Ελέγχου, υπαγόμενο στον Προϊστάμενο του Κ.Ε.ΦΟ.ΜΕ.Π. και
ββ) Τμήμα Ελέγχου ΙΑ’, με έδρα την Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης , υπαγόμενο στην Υποδιεύθυνση Ελέγχων Β` αυτού. 2.- Με τις διατάξεις της υποπαραγράφου γ’ της παραγράφου 4 του άρθρου 44 της αριθμ. Δ6Α 1058824 ΕΞ 2014/08-04-2014 απόφασης του Γενικού Γραμματέα της Γ.Γ.Δ.Ε. και της παραγράφου 4 του άρθρου 127 του π.δ. 111/2014 ορίστηκε η 30-09-2014, ως ημερομηνία παύσης λειτουργίας της Διεύθυνσης Κρατικών Λαχείων της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης της Γ.Γ.Δ.Ε. και στην συνέχεια με τις διατάξεις της παραγράφου 3 του άρθρου 23 του ν. 4302/2014 (Α΄ 225) «Ρύθμιση θεμάτων Εφοδιαστικής και άλλες διατάξεις» ορίσθηκε ότι το σύνολο των αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης αυτής μεταφέρεται στην Διεύθυνση Οικονομικής Διαχείρισης της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Οικονομικών. 3.- Επίσης, στην παράγραφο 6 του άρθρου 127 του π.δ. 111/2014 ορίζεται ότι μέχρι την έναρξη λειτουργίας του Γραφείου Δημόσιας Περιουσίας Νάξου, η οποία θα καθοριστεί με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών, οι αρμοδιότητές του θα ασκούνται από το Γραφείο Δημόσιας Περιουσίας Σύρου. Γ. Επισημαίνεται, ότι μετά από την 29/10/2014, ημερομηνία πλήρους εφαρμογής των διατάξεων του π.δ., αρμόδιες υπηρεσίες, για τα θέματα διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού της Γ.Γ.Δ.Ε., οργάνωσης των υπηρεσιών της, γραμματειακής υποστήριξης και πάγιου εξοπλισμού αυτών θα είναι οι Διευθύνσεις Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού και Οργάνωσης, καθώς και το Αυτοτελές Τμήμα Διοίκησης της Γενικής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ανθρώπινου Δυναμικού της Γ.Γ.Δ.Ε., αντίστοιχα, ενώ για την διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού, την γραμματειακή υποστήριξη και την οργάνωση όλων των Υπηρεσιών του Υπουργείου Οικονομικών, πλην της Γ.Γ.Δ.Ε., αρμόδια θα είναι η Αυτοτελής Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού και Οργάνωσης της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Διοικητικής Υποστήριξης του Υπουργείου Οικονομικών. Δ. Ύστερα από τα παραπάνω, παρακαλούνται οι Προϊστάμενοι των Υπηρεσιών του Υπουργείου Οικονομικών, κατά το μέρος των αρμοδιοτήτων τους, να εντείνουν τις προσπάθειες τους, ώστε να επισπευστούν όλες οι απαιτούμενες ενέργειες, για την έγκαιρη, απρόσκοπτη και επιτυχή υλοποίηση των διατάξεων του προεδρικού διατάγματος και ειδικότερα: 1.- Οι Διευθύνσεις Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού, Διοικητικού και Οργάνωσης της Γενικής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ανθρώπινου Δυναμικού να συνεργασθούν με την Διεύθυνση Προσωπικού Γ.Λ.Κ., προκειμένου να μεταφερθούν τα απαιτούμενα ηλεκτρονικά και φυσικά αρχεία, που αφορούν στις αρμοδιότητες που μεταφέρονται στην Διεύθυνση αυτή, καθώς και για κάθε σχετική λεπτομέρεια που άπτεται της υλοποίησης του νέου Οργανογράμματος. 2.- Η Διεύθυνση Τεχνικής Υποστήριξης Εργαστηρίων της Γενικής Διεύθυνσης Γενικού Χημείου του Κράτους (Γ.Χ.Κ.) της Γ.Γ.Δ.Ε. να συνεργασθεί με την Διεύθυνση Οργάνωσης, προκειμένου να μεταφερθούν τα ενεργά ηλεκτρονικά και φυσικά αρχεία των οργανωτικών θεμάτων και των συλλογικών οργάνων. 3.- Η Διεύθυνση Στρατηγικού Σχεδιασμού και Οικονομικής Διοίκησης της Γ.Γ.Δ.Ε., καθώς και οι Διευθύνσεις Οικονομικής Διαχείρισης και Προμηθειών, Διαχείρισης Υλικού και Υποδομών της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών, να επισπεύσουν τις απαιτούμενες ενέργειες για την εξασφάλιση των πιστώσεων και των μέσων που θα απαιτηθούν για την λειτουργία των νέων Υπηρεσιών και την πιθανή μεταφορά αρχείων και επίπλων υπηρεσιών, που παύουν να λειτουργούν, την 29/10/2014, σε άλλες υπηρεσίες του Υπουργείου. 4.- Σε περίπτωση που χρειασθεί η διαμόρφωση ή η εύρεση χώρων για την στέγαση υπηρεσιών, θα πρέπει να υπάρξει συνεργασία με το Τμήμα ΣΤ΄- Κατασκευής Έργων και Συντήρησης Κτιρίων και Μηχανολογικού Εξοπλισμού της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Στέγασης της Γενικής Διεύθυνσης Δημόσιας Περιουσίας και Εθνικών Κληροδοτημάτων της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Περιουσίας. 5.- α) Ως προς το ενεργό αρχείο (φυσικό και ηλεκτρονικό) των οργανικών μονάδων, των οποίων μεταφέρεται μέρος ή το σύνολο των αρμοδιοτήτων σε άλλες οργανικές μονάδες, σύμφωνα με την αριθ. Δ6Α 1058824 ΕΞ 2014/08-04-2014 απόφαση του Γ.Γ.Δ.Ε. και το π.δ., αυτό θα πρέπει να μεταφερθεί στις υπηρεσίες, στις οποίες μεταφέρονται και οι αντίστοιχες αρμοδιότητες. Η παράδοση-παραλαβή του ενεργού υπηρεσιακού αρχείου θα πραγματοποιείται με την σύνταξη και υπογραφή σχετικού πρωτοκόλλου, εκ μέρους των Προϊσταμένων των υπηρεσιών παράδοσης και παραλαβής.
β) Επίσης, σε περίπτωση που υπάρχει αρχείο προς καταστροφή θα πρέπει να γίνουν όλες οι απαιτούμενες ενέργειες, προκειμένου να παραδοθεί στην Διεύθυνση Διαχείρισης Δημόσιου Υλικού της Γενικής Διεύθυνσης Τελωνείων και Ε.Φ.Κ. της Γ.Γ.Δ.Ε., σύμφωνα με τις οδηγίες που σας έχουν δοθεί σε τακτά χρονικά διαστήματα. 6.- Τέλος, οι Προϊστάμενοι των Γενικών Διευθύνσεων παρακαλούνται να επιβλέψουν και να συντονίσουν τις υπηρεσίες αρμοδιότητάς τους, ώστε να ολοκληρωθούν όλες οι απαιτούμενες ενέργειες, προκειμένου να λειτουργήσουν έγκαιρα με την δομή και τις αρμοδιότητες που καθορίζονται στην απόφαση του Γ.Γ.Δ.Ε. και στο Προεδρικό Διάταγμα. Ε. Επισημαίνεται, ότι όλες οι Υπηρεσίες από την ημερομηνία λειτουργίας τους, με την δομή και τις αρμοδιότητες, που προβλέπονται στην αριθμ. Δ6Α 1058824 ΕΞ 2014/8-4-2014 απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Γ.Γ.Δ.Ε. και στο Προεδρικό Διάταγμα: 1.- Θα χρησιμοποιούν νέα στρογγυλή υπηρεσιακή σφραγίδα, ο τύπος της οποίας, όπως είναι γνωστό, καθορίζεται σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 6 του ν. 48/1975 (Α’ 108), φωτοαντίγραφο του οποίου σας επισυνάπτουμε. Ειδικότερα, σύμφωνα με τα υποδείγματα που περιλαμβάνονται στον προαναφερθέντα νόμο και λαμβανομένης υπόψη της νέας οργανωτικής δομής των υπηρεσιών, στην στρογγυλή σφραγίδα πρέπει :
α) Στον πρώτο (εξωτερικό) κύκλο από τους τρεις επάλληλους και ομόκεντρους κύκλους αυτής να αναγράφεται η λέξη «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ».
β) Στον δεύτερο κύκλο ανάλογα με την οργανική μονάδα που θα την χρησιμοποιεί, να αναγράφονται :
αα) μόνον η λέξη «ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ», όταν πρόκειται για τις Υπηρεσίες που υπάγονται στον Υπουργό Οικονομικών.
ββ) στο άνω μέρος αυτού η λέξη «ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ» και στο κάτω μέρος ο τίτλος της οικείας Γενικής ή Ειδικής Γραμματείας, όταν πρόκειται για οργανικές μονάδες της Κεντρικής Υπηρεσίας των Γραμματειών αυτών, αντίστοιχα, όπως, ενδεικτικά, «ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ●ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ●» ή «ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ●ΕΙΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΣΩΜΑΤΟΣ ΔΙΩΞΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ●». Διευκρινίζεται ότι στις στρογγυλές υπηρεσιακές σφραγίδες που θα τίθενται στα έγγραφα των Διευθύνσεων των Κεντρικών Υπηρεσιών των Γενικών Γραμματειών και της ειδικής Γραμματείας του Υπουργείου δεν θα αναγράφεται ο τίτλος της αντίστοιχης Γενικής Διεύθυνσης ή Διεύθυνσης, γιατί κατά την διεκπεραίωση της αλληλογραφίας αυτών θα χρησιμοποιείται ενιαία στρογγυλή υπηρεσιακή σφραγίδα, ανά Γραμματεία, από την αρμόδια υπηρεσία, που είναι, όπως προαναφέραμε: i.- για τις Διευθύνσεις της Κεντρικής Υπηρεσίας της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων (Γ.Γ.Δ.Ε.), το Αυτοτελές Τμήμα Διοίκησης της Γενικής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ανθρώπινου Δυναμικού αυτής και ii.- για τις Διευθύνσεις των Κεντρικών Υπηρεσιών όλων των άλλων Γενικών Γραμματειών, πλην της Γ.Γ.Δ.Ε., το Αυτοτελές Γραφείο Γραμματείας και Αρχείου της Αυτοτελούς Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού και Οργάνωσης της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Διοικητικής Υποστήριξης.
γγ) Στις περιπτώσεις των Ειδικών Αποκεντρωμένων και των Περιφερειακών Υπηρεσιών, στο άνω μέρος η λέξη «ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ» και στο κάτω μέρος: η συντομογραφία της οικείας Γενικής Γραμματείας ή της Ειδικής Γραμματείας Σ.Δ.Ο.Ε. και της Γενικής Διεύθυνσης, όπου υπάρχει, καθώς και ο τίτλος της Ειδικής Αποκεντρωμένης ή της Περιφερειακής Υπηρεσίας αυτών, αντίστοιχα, όπως, ενδεικτικά, «ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ●Γ.Γ.Δ.Ε.●Γ.Δ.Φ.Δ●Δ.Ο.Υ.ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ●» ή «ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ●Γ.Γ.Δ.Ε.●Γ.Δ.Τ.&Ε.Φ.Κ.●ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ●» ή «ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ●Ε.Γ.Σ.Δ.Ο.Ε.●ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΩΞΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΚΡΗΤΗΣ●».
γ) Ο τρίτος (εσωτερικός κύκλος) θα φέρει το έμβλημα της Ελληνικής Δημοκρατίας, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 2 του προαναφερθέντος νόμου. 2.- Επίσης, πρέπει να προσαρμοστούν ανάλογα, κατά τα ανωτέρω:
αα) Όλες οι άλλες σφραγίδες που θα χρησιμοποιούνται από τις Υπηρεσίες . Ενδεικτικά, στις σφραγίδες, που χρησιμοποιούνται για την επικύρωση αντιγράφων εγγράφων ή για την βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής, σύμφωνα και με τις οδηγίες που περιλαμβάνονται και στον Κανονισμό Επικοινωνίας Δημοσίων Υπηρεσιών (Κεφάλαιο Δέκατο, σελ.80-81), θα αναγράφεται: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΛΩΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΩΝ ΦΟΡΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ (Ε.Φ.Κ.) ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ
ββ) Τα κάθε φύσεως έντυπα που χρησιμοποιούν οι Υπηρεσίες, όπως τα υπάρχοντα προεκτυπωμένα έντυπα (που εκδίδονται μηχανογραφικά ή μη) και οι φάκελοι αλληλογραφίας θα χρησιμοποιούνται μέχρι της εξαντλήσεώς τους. Πρέπει, όμως, να αναγράφονται, χειρόγραφα, οι νέοι τίτλοι των Υπηρεσιών, σύμφωνα με τα προαναφερθέντα.
γγ) Στις προμετωπίδες των εγγράφων των Υπηρεσιών, στο επάνω αριστερό μέρος αυτών και κάτω από το εθνόσημο θα αναγράφεται, ενδεικτικά: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Δ.Ο.Υ. Α΄ΑΘΗΝΩΝ 3.- Ενόψει των ανωτέρω, παρακαλούμε, οι Προϊστάμενοι των Υπηρεσιών, με προσωπική τους ευθύνη, να φροντίσουν, από τις προαναφερθείσες στο παρόν ημερομηνίες:
α) για την κατασκευή των νέων (στρογγυλών) υπηρεσιακών σφραγίδων που θα χρησιμοποιούν και
β) για την καταστροφή των υπηρεσιακών σφραγίδων, καθώς και όσων άλλων σφραγίδων φέρουν τους παλαιούς τίτλους των Υπηρεσιών τους. Επισημαίνεται, ότι οι παλαιές σφραγίδες πρέπει να καταστραφούν, ΑΜΕΣΩΣ, μετά από την ημερομηνία λειτουργίας των Υπηρεσιών, με την δομή και τις αρμοδιότητες που προβλέπονται στο Προεδρικό Διάταγμα, για την διασφάλιση των συμφερόντων του Δημοσίου, σύμφωνα με τις οδηγίες που περιλαμβάνονται στο αριθ. 1035242/ 470/ 0006Δ /9.4.2003 έγγραφό μας, το οποίο επισυνάπτουμε στο παρόν. Επίσης για διευκόλυνσή σας, επισυνάπτουμε υπόδειγμα πρακτικού καταστροφής των σφραγίδων. ΣΤ. Υπενθυμίζουμε ότι για οδηγίες και διευκρινίσεις, μέχρι την 29/10/2014, μπορείτε να επικοινωνείτε: 1.- Για θέματα που αφορούν στο περιεχόμενο του Προεδρικού Διατάγματος :
α) Για τις Υπηρεσίες της Γενικής Διεύθυνσης Τελωνείων και Ειδικών Φόρων Κατανάλωσης (Ε.Φ.Κ.) της Γ.Γ.Δ.Ε., με το Τμήμα Β΄-Οργάνωσης Τελωνειακών Υπηρεσιών της Διεύθυνσης Οργάνωσης (τηλ. 210 3310432).
β) Για τις Υπηρεσίες της Γενικής Διεύθυνσης Γενικού Χημείου του Κράτους (Γ.Χ.Κ.) της Γ.Γ.Δ.Ε., με το Τμήμα Β΄- Σχεδιασμού και Ποιότητας της Διεύθυνσης Τεχνικής Υποστήριξης Εργαστηρίων της Γενικής Διεύθυνσης Γενικού Χημείου του Κράτους (Γ.Χ.Κ.) (τηλ. 210 6479205).
γ) Για τις υπόλοιπες Υπηρεσίες της Γ.Γ.Δ.Ε., με το Τμήμα Α΄-Διοικητικής Οργάνωσης της Διεύθυνσης Οργάνωσης (τηλ. 210 3222386).
δ) Για τ ις υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Δημοσιονομικής Πολιτικής, με την Διεύθυνση Προσωπικού Γ.Λ.Κ. (Δ.4) (τηλ. 210 3338318-320).
ε) Για τις λοιπές Υπηρεσίες του Υπουργείου Οικονομικών, πλην της Γ.Γ.Δ.Ε. και της Γενικής Γραμματείας Δημοσιονομικής Πολιτικής, με το Τμήμα Α΄-Διοικητικής Οργάνωσης της Διεύθυνσης Οργάνωσης (τηλ. 210 3222386) και το Τμήμα Α’ - Υπηρεσιακής Κατάστασης Προσωπικού της Διεύθυνση Προσωπικού Γ.Λ.Κ. (Δ.4) (τηλ. 210 3338318-320). 2.- α) Για θέματα που αφορούν στην διαχείριση προσωπικού της Γ.Γ.Δ.Ε., με την Διεύθυνση Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού της Γενικής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ανθρώπινου Δυναμικού αυτής :
αα) Τμήμα Α’ - Μητρώου, Δικαιωμάτων και Υποχρεώσεων Προσωπικού (τηλ. 210-3375150-1 )
ββ) Τμήμα Β’ - Αξιολόγησης Αναγκών και Προγραμματισμού (τηλ. 210-3375289 και 3375361)
γγ) Τμήμα Γ’ - Σταδιοδρομίας και Εξέλιξης Προσωπικού (τηλ. 210-3375127-8 ) δδ)Τμήμα Δ’ - Πειθαρχικής Διαδικασίας (τηλ.210-3375129-30 )
εε) Τμήμα Ε’ - Σχεδιασμού και Υλοποίησης Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων (τηλ. 210-3375164)
στ) Αυτοτελές Γραφείο Διαχείρισης Ειδικών Θεμάτων (τηλ. 210-3375419-20)
β) Για αντίστοιχα θέματα του προσωπικού του Γ.Λ.Κ., με το Τμήμα Α’ – Υπηρεσιακής Κατάστασης Προσωπικού της Διεύθυνσης Προσωπικού Γ.Λ.Κ. (τηλ. 210 3338318-320). 3.- Για θέματα εξοπλισμού πληροφορικής, με την Διεύθυνση Διαχείρισης Υπολογιστικών Υποδομών της Γενικής Διεύθυνσης Υποδομών και Υπηρεσιών Πληροφορικής-Επικοινωνιών της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων (τηλ. 210 4802000). 4.- Για θέματα κατανομής και κίνησης αυτοκινήτων στις οργανικές μονάδες, με την Διεύθυνση Διοικητικού της Γενικής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ανθρώπινου Δυναμικού (τηλ. 210-3375545 και 3375038), για υπηρεσίες εκτός του Γ.Λ.Κ.. 5.- Για θέματα που αφορούν σε πιστώσεις/δαπάνες (όπως, για την μεταφορά αρχείου, επίπλων κλπ), με τις Διευθύνσεις Οικονομικής Διαχείρισης της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου (τηλ. 210 3375179) και Στρατηγικού Σχεδιασμού και Οικονομικής Διοίκησης της Γ.Γ.Δ.Ε. (210- 3252664 και 3252549). 6.- Για θέματα που αφορούν σε κατανομή παγίων περιουσιακών στοιχείων και μηχανολογικού εξοπλισμού των Υπηρεσιών, να απευθύνεσθε στο Τμήμα Β’ -Διαχείρισης Υλικού και Υποδομών της Διεύθυνσης Προμηθειών, Διαχείρισης Υλικού και Υποδομών της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών (τηλ. 210-5239621) και σε περίπτωση υπηρεσιών της Γ.Γ.Δ.Ε. να συννενοήσθε με το Τμήμα Α’ – Διοικητικής Μέριμνας της Διεύθυνσης Διοικητικού (Δ1) (Τηλ. 210-3375103-4). 7.- Για θέματα στέγασης, διαμόρφωσης χώρων κ.λ.π., με το Τμήμα ΣΤ΄- Κατασκευής Έργων και Συντήρησης Κτιρίων και Μηχανολογικού Εξοπλισμού της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Στέγασης (τηλ. 210-5248020 και 5233359). 8.- Για θέματα που αφορούν στο φυσικό και ηλεκτρονικό αρχείο των Υπηρεσιών (όπως, εκκαθάριση, καταστροφή κλπ), με το Τμήμα Γ’ – Απλούστευσης Διαδικασιών και Παραγωγικότητας της Διεύθυνσης Οργάνωσης (τηλ. 210 3228218), ενώ για τις Υπηρεσίες του Γ.Λ.Κ., με την Διεύθυνση Προσωπικού Γ.Λ.Κ. (τηλ. 210 3338318-320) 9.- Για θέματα που αφορούν στην προσαρμογή των εντύπων και στην κατασκευή νέων υπηρεσιακών σφραγίδων, για την προσαρμογή με τις διατάξεις του π.δ. 111/2014, με το Τμήμα Δ΄- Σχέσεων Διοίκησης–Πολιτών της Διεύθυνσης Οργάνωσης (τηλ. 210-3222516 και 3222577), για όλες τις Υπηρεσίες πλην Γ.Λ.Κ.. Συνημμένα: Τρία (3), τα αναφερθέντα στο κείμενο.

Ο ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ
ΑΚΡΙΒΕΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ
Ο ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ