Εγκύκλιος ΑΡ πρωτοκόλλου Δ. ΟΡΓ. Α 1119912 ΕΞ 2017/2017

Γνωστοποίηση του ΦΕΚ 2743 τεύχος Β’/04-08-2017, στο οποίο δημοσιεύτηκε η αριθ. Δ. ΟΡΓ. Α 1115805 ΕΞ 2017/31-07-2017 απόφαση του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, με θέμα «Mεταβίβαση αρμοδιοτήτων και εξουσιοδότηση υπογραφής “Με εντολή Διοικητή” σε όργανα της Φορολογικής Διοίκησης».

09 Αυγούστου 2017

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΑΑΔΕ

Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ
ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ & ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ
ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ Α’ –ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ


Ταχ. Δ/νση : Λεωχάρους 2
10184 ΑΘΗΝΑ
Πληροφορίες : Σοφία Σωμαρακάκη
Νίκη Τσιανάκα
Τηλέφωνο : 213-2112912
213-2112902
Fax : 210-3230829
E-Mail : s.somarakaki@aade.gr
Url : www . aade . gr

ΕΞ. ΕΠΕΙΓΟΝ-ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ

Αθήνα , 09 Αυγούστου 2017
Αριθ. Πρωτ.: Δ. ΟΡΓ. Α 1119912 ΕΞ 2017

ΠΡΟΣ: ΠΙΝΑΚΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ

Θέμα: Γνωστοποίηση του ΦΕΚ 2743 τεύχος Β’/04-08-2017, στο οποίο δημοσιεύτηκε η αριθ. Δ. ΟΡΓ. Α 1115805 ΕΞ 2017/31-07-2017 απόφαση του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, με θέμα «Mεταβίβαση αρμοδιοτήτων και εξουσιοδότηση υπογραφής “Με εντολή Διοικητή” σε όργανα της Φορολογικής Διοίκησης».

 

Α. 1) Σας γνωρίζουμε ότι στο ΦΕΚ αριθ. 2743, τεύχος Β’/04-08-2017, δημοσιεύτηκε η αριθ. Δ. ΟΡΓ. Α 1115805 ΕΞ 2017/31-07-2017 απόφαση του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.), με θέμα «Mεταβίβαση αρμοδιοτήτων και εξουσιοδότηση υπογραφής “Με εντολή Διοικητή” σε όργανα της Φορολογικής Διοίκησης», η οποία αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα ΔΙΑΥΓΕΙΑ, με αριθμό ανάρτησης ΑΔΑ:Ω4Δ946ΜΠ3Ζ-ΠΚΔ και οι διατάξεις της οποίας ισχύουν δέκα (10) ημέρες μετά από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, εκτός από τις περιπτώσεις 168 έως 170 αυτής.
Από την έναρξη ισχύος της ως άνω απόφασης παύουν να ισχύουν:
α) η αριθ. Δ6Α 1036682ΕΞ2014/25-02-2014 (Β΄ 478 και 558) απόφαση του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων και εξουσιοδότηση υπογραφής “Με Εντολή Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων” σε όργανα της Φορολογικής Διοίκησης», όπως είχε τροποποιηθεί και συμπληρωθεί και
β) η αριθ. ΠΟΛ. 1274/27-12-2013 (Β΄ 3398) όμοια «Αποδεικτικό Ενημερότητας άρθρου 12 ν. 4174/2013 (ΦΕΚ 170Α΄), όπως ισχύει», μόνο κατά το μέρος που αντίκειται στις διατάξεις της κοινοποιούμενης απόφασης.

2) Ειδικότερα, με την κοινοποιούμενη απόφαση του Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε. επέρχονται συγκριτικά με την προϊσχύουσα αριθ. Δ6Α 1036682 ΕΞ 2014/25.2.2014 –Β΄478 & 558 απόφαση του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων, ενδεικτικά, οι κατωτέρω, σημαντικότερες νέες ρυθμίσεις:
α) Προστίθενται νέες περιπτώσεις και αναριθμούνται ορισμένες από τις υφιστάμενες, διασπώνται κάποιες περιπτώσεις
που αφορούν σε θέματα κεφαλαίου και προστίθενται σε νέες περιπτώσεις (σχετικός ο Πίνακας της παραγράφου 9 του άρθρου 2 της νέας απόφασης).
β) Προβλέπονται περιπτώσεις, στις οποίες παρέχεται στα όργανα, στα οποία μεταβιβάζονται αρμοδιότητες ή τα οποία εξουσιοδοτούνται από τον Διοικητή να υπογράφουν (που αναφέρονται στη στήλη 5 του Πίνακα του άρθρου 1 αυτής), η δυνατότητα της περαιτέρω εξουσιοδότησης υπογραφής σε ιεραρχικά υφιστάμενα όργανα αυτών (τα οποία ορίζονται στη στήλη 6 του ίδιου ως άνω Πίνακα), με αποφάσεις τους, οι οποίες δημοσιεύονται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως,
γ) Μεταβιβάζονται αρμοδιότητες, με τις περιπτώσεις 168 έως 170 του Πίνακα του άρθρου 1 αυτής, σε όργανα των Γενικών Διευθύνσεων Φορολογικής Διοίκησης και Τελωνείων και Ε.Φ.Κ., εκπροσώπησης στη διαδικασία εξωδικαστικής ρύθμισης οφειλών του ν. 4469/2017 (Α΄ 62), σύναψης και υπογραφής της σύμβασης αναδιάρθρωσης αυτών, παρακολούθησης τήρησης των όρων της, ανατροπής της, γνωστοποίησης της ανατροπής αυτής στους λοιπούς πιστωτές που δεσμεύονται από τη σύμβαση, καθώς και της τελικής έγκρισης του σχεδίου αναδιάρθρωσης οφειλών στην ως άνω διαδικασία.
3) Επισημαίνεται ότι: α) οι πράξεις που έχουν εκδοθεί κατ` εξουσιοδότηση των αριθ. Δ6Α 1198349ΕΞ2013/31-12-2013 (Β΄ 3368) και Δ6Α 1036682ΕΞ2014/25-02-2014 (Β΄ 478 και 558) αποφάσεων του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων, όπως είχαν συμπληρωθεί και τροποποιηθεί και έχουν παράγει έννομα αποτελέσματα, εξακολουθούν να ισχύουν,
β) όπου μεταβιβάζεται αρμοδιότητα ή παρέχεται η εξουσιοδότηση υπογραφής πράξεων ή άλλων εγγράφων σε υπαλλήλους των Δ.Ο.Υ., εφαρμόζεται ανάλογα και για τους υπαλλήλους των Γραφείων Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων ( Γ.Ε.Φ. ) των Δ.Ο.Υ., για όσες από αυτές τις αρμοδιότητες ή τις πράξεις ή τα έγγραφα μπορούν να ασκήσουν ή να υπογράψουν, σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες αποφάσεις,
γ) όπου στην κοινοποιούμενη απόφαση ή σε άλλη απόφαση, με την οποία μεταβιβάζονται αρμοδιότητες ή εξουσιοδότηση υπογραφής, αναφέρεται η φράση «υφιστάμενες οργανικές μονάδες ή υπηρεσίες» νοούνται οι υπηρεσίες με την έννοια της ιεραρχικής σχέσεως κι όχι με την έννοια της εποπτείας. Ενδεικτικά, αναφέρεται ότι υφιστάμενες οργανικές μονάδες ή υπηρεσίες της Γενικής Διεύθυνσης είναι οι Διευθύνσεις, τα Αυτοτελή Τμήματα και τα Αυτοτελή Γραφεία που υπάγονται σε αυτή. Επίσης, η Δ.Ο.Υ. είναι υφιστάμενη οργανική μονάδα ή υπηρεσία της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης κι όχι της Φορολογικής Περιφέρειας, με την οποία υπάρχει σχέση εποπτεύοντος και εποπτευομένου.

Β. Σχετικά με τις αποφάσεις που θα εκδίδουν τα αρμόδια ή εξουσιοδοτημένα όργανα της Φορολογικής Διοίκησης, προκειμένου να παρέχουν περαιτέρω εξουσιοδότηση υπογραφής σε υφιστάμενα αυτών όργανα, καθώς και με τις λοιπές διοικητικές πράξεις που εκδίδουν οι υπηρεσίες της Α.Α.Δ.Ε., εφιστούμε την προσοχή στα κάτωθι:
1. α) όσον αφορά στον ορθό τρόπο αναγραφής του προοιμίου των αποφάσεων, υπενθυμίζουμε ότι γενικές οδηγίες έχουν δοθεί με το αριθ. Δ.ΟΡΓ.Α 1052337 ΕΞ 2017/05-04-2017 έγγραφο του Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε., με θέμα «Παροχή οδηγιών, περί του ορθού τρόπου αναγραφής του προοιμίου των αποφάσεων που εκδίδονται από τον Διοικητή ή από άλλα όργανα της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.)».
β) στο εξής, στην παρ. 2 του προοιμίου των υπό έκδοση διοικητικών πράξεων των υπηρεσιών της Α.Α.Δ.Ε., για τις οποίες μεταβιβάστηκε η αρμοδιότητα ή η εξουσιοδότηση υπογραφής, με την κοινοποιούμενη απόφαση, αντί για την αριθ. Δ6Α 1036682ΕΞ2014/25-02-2014 (Β΄ 478 και 558) απόφαση του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών, που παύει να ισχύει, θα αναγράφεται η αριθ. Δ. ΟΡΓ. Α 1115805 ΕΞ 2017/31-07-2017 (Β΄ 2743) απόφαση του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, με θέμα «Mεταβίβαση αρμοδιοτήτων και εξουσιοδότηση υπογραφής “Με εντολή Διοικητή” σε όργανα της Φορολογικής Διοίκησης».
γ) στις περιπτώσεις για τις οποίες το αρμόδιο ή το εξουσιοδοτημένο όργανο (όπως, ενδεικτικά, ο Προϊστάμενος Δ.Ο.Υ.) θα εκχωρήσει, με απόφασή του, που δημοσιεύεται υποχρεωτικά στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, περαιτέρω την εξουσιοδότηση υπογραφής σε ιεραρχικά υφιστάμενα όργανα αυτού:
αα) στην υποπαράγραφο α’ της παρ. 1 του προοιμίου των ως άνω αποφάσεων, θα πρέπει να αναφέρονται, ειδικότερα ως εξουσιοδοτικές διατάξεις η υποπαράγραφος β΄ της παρ. 6 του άρθρου 14 του ν. 4389/2016 (Α’ 94) και ββ) στην υποπαράγραφο β’ της παρ. 1 του προοιμίου θα αναφέρεται το άρθρο 4 του ν. 4174/2013 (Α’ 170) και
γγ) στην παρ. 2 του προοιμίου θα αναφέρεται η αριθ. Δ. ΟΡΓ. Α 1115805 ΕΞ 2017/31-07-2017 (Β΄ 2743) απόφαση του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, με θέμα «Mεταβίβαση αρμοδιοτήτων και εξουσιοδότηση υπογραφής “Με εντολή Διοικητή” σε όργανα της Φορολογικής Διοίκησης», με ειδική αναφορά στην/στις περίπτωση/-εις αυτής, που παρέχουν τη δυνατότητα περαιτέρω εξουσιοδότησης υπογραφής σε υφιστάμενα όργανα.

2) Σχετικά με τον τρόπο υπογραφής των αποφάσεων ή εγγράφων που θα εκδίδονται κατ’ εξουσιοδότηση των διατάξεων της κοινοποιούμενης απόφασης, επισημαίνουμε τα κατωτέρω:
α) στις περιπτώσεις που έχει μεταβιβασθεί αρμοδιότητα από τον Διοικητή σε Προϊστάμενο Υπηρεσίας και δεν προβλέπεται στην κοινοποιούμενη απόφαση η περαιτέρω εξουσιοδότηση υπογραφής ή, σε περίπτωση που προβλέπεται αυτή αλλά ο Προϊστάμενος δεν επιθυμεί να εξουσιοδοτήσει ιεραρχικά υφιστάμενα αυτού όργανα, τότε αυτός υπογράφει με την ιδιότητά του (ενδεικτικά, «Ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ.»),
β) στις περιπτώσεις που έχει μεταβιβασθεί η εξουσιοδότηση υπογραφής από τον Διοικητή σε Προϊστάμενο Υπηρεσίας και δεν προβλέπεται στην ως άνω απόφαση η περαιτέρω εξουσιοδότηση υπογραφής ή, σε περίπτωση που προβλέπεται αυτή αλλά ο Προϊστάμενος δεν επιθυμεί να εξουσιοδοτήσει ιεραρχικά υφιστάμενα αυτού όργανα, τότε αυτός υπογράφει «Με εντολή Διοικητή»,
γ) στις περιπτώσεις που έχει μεταβιβασθεί η αρμοδιότητα από τον Διοικητή σε Προϊστάμενο Υπηρεσίας, καθώς και η δυνατότητά του για περαιτέρω εξουσιοδότηση υπογραφής σε ιεραρχικά υφιστάμενα αυτού όργανα και ο Προϊστάμενος έχει εκδώσει απόφαση περαιτέρω εξουσιοδότησης υπογραφής, η οποία έχει δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, τότε το υφιστάμενο όργανο υπογράφει με εντολή του Προϊσταμένου (ενδεικτικά, «Με Εντολή του Προϊσταμένου της Δ.Ο.Υ.») και
δ) στις περιπτώσεις που έχει μεταβιβασθεί η εξουσιοδότηση υπογραφής από τον Διοικητή σε Προϊστάμενο Υπηρεσίας, καθώς και η δυνατότητά του για περαιτέρω εξουσιοδότηση υπογραφής σε ιεραρχικά υφιστάμενα αυτού όργανα και ο Προϊστάμενος έχει εκδώσει απόφαση περαιτέρω εξουσιοδότησης υπογραφής, η οποία έχει δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, τότε το υφιστάμενο όργανο υπογράφει «Με εντολή Διοικητή».
ε) όπου στις κείμενες διατάξεις και στην κοινοποιούμενη απόφαση αναφέρεται Προϊστάμενος οποιουδήποτε επιπέδου οργανικής μονάδας της Φορολογικής Διοίκησης, σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος αυτού, νοείται ο νόμιμος αναπληρωτής του, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να αναφέρεται σαφώς ότι υπογράφει αντ` αυτού (ενδεικτικά, όπου υπογράφει ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ., «ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. α/α»).

Γ. Επίσης, εφιστάται η προσοχή των Προϊσταμένων όλων των επιπέδων, των Υπευθύνων Αυτοτελών Γραφείων και Γραφείων και των υπαλλήλων των Υπηρεσιών στα κατωτέρω:

1) σύμφωνα με τις διατάξεις των παρ. 5, 6 και 4 του άρθρου 25 «Νομιμότητα υπηρεσιακών ενεργειών» του ν. 3528/2007 (Α΄ 26) «Κύρωση του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.» προβλέπεται:

παρ. 5: «5. Οι προϊστάμενοι όλων των βαθμίδων οφείλουν να προσυπογράφουν τα έγγραφα που ανήκουν στην αρμοδιότητα τους και εκδίδονται με την υπογραφή του προϊσταμένου τους. Αν διαφωνούν, οφείλουν να διατυπώσουν εγγράφως τις τυχόν αντιρρήσεις τους. Αν παραλείψουν να προσυπογράψουν το έγγραφο, θεωρείται ότι το προσυπέγραψαν

παρ. 6: «6. Ο υπάλληλος δεν έχει το δικαίωμα να αρνηθεί τη σύνταξη, με κάθε μέσο, εγγράφου για θέμα της αρμοδιότητας του, εφόσον διαταχθεί γι` αυτό από οποιονδήποτε από τους προϊσταμένους του. Αν διαφωνεί με το περιεχόμενο του εγγράφου, εφαρμόζεται η παρ. 4 του παρόντος άρθρου.»

παρ. 4: «4. Αν ο υπάλληλος έχει αντίθετη γνώμη για εντελλόμενη ενέργεια, για την οποία είναι αναγκαία η προσυπογραφή ή η θεώρηση του, οφείλει να τη διατυπώσει εγγράφως για να απαλλαγεί από την ευθύνη. Εάν παραλείπει την προσυπογραφή ή θεώρηση, θεωρείται ότι προσυπέγραψε ή θεώρησε.» .

2) Τα ανωτέρω επιβεβαιώνονται με τις παραγράφους 3 και 6 του Κεφαλαίου Α’ «Διοικητικά Έγγραφα» του Δεύτερου Μέρους του Κανονισμού Επικοινωνίας Δημοσίων Υπηρεσιών (Κ.Ε.Δ.Υ.), σελ. 24 και 25. Από τα προαναφερθέντα είναι σαφές ότι: α) κάθε έγγραφο που φέρει την τελική υπογραφή του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης έχει προσυπογραφεί από τον/τους συντάξαντα/-ντες ενός ή περισσότερων Τμημάτων, αν συντρέχει συναρμοδιότητα, τον/τους Προϊστάμενο/-μένους του/των αρμόδιου/-διων Τμήματος/-των και από τον Προϊστάμενο της αρμόδιας Υποδιεύθυνσης, αν προβλέπεται στη δομή της Υπηρεσίας.
β) Οι Προϊστάμενοι των υπηρεσιών δεν μπορούν να μεταβιβάζουν την εξουσιοδότηση υπογραφής σε υφιστάμενα αυτών όργανα αν αυτό δεν προβλέπεται ρητά στην κοινοποιούμενη απόφαση ή σε άλλη ειδική διάταξη. Επίσης, όπως προαναφέρθηκε, η εξουσιοδότηση υπογραφής παρέχεται μόνο με την έκδοση απόφασης που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Δ. Ύστερα από τα παραπάνω, παρακαλούμε:

1) Όλοι οι Προϊστάμενοι των Ειδικών Αποκεντρωμένων και Περιφερειακών Υπηρεσιών, στους οποίους μεταβιβάζονται αρμοδιότητες ή εξουσιοδότηση υπογραφής ή σε άλλα όργανα της υπηρεσίας τους, να μελετήσουν την ως άνω απόφαση και το παρόν έγγραφο και να προβούν, ΑΜΕΣΩΣ, στις απαραίτητες ενέργειες για την ενημέρωση των Προϊσταμένων των υφιστάμενων οργανικών τους μονάδων και του προσωπικού των υπηρεσιών τους, στην παροχή σαφών οδηγιών σε αυτούς, καθώς και στην παρακολούθηση της ορθής και ομοιόμορφης εφαρμογής των διατάξεων αυτής. Οι Προϊστάμενοι των Δ.Ο.Υ., στις οποίες λειτουργούν Γραφεία Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (Γ.Ε.Φ.) οφείλουν να ενημερώσουν και να δώσουν οδηγίες και στο προσωπικό που στελεχώνει αυτά.

2) Οι αρμόδιες Διευθύνσεις της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης:
α) να προβούν στην έγκαιρη παροχή σαφών διευκρινίσεων – οδηγιών στις υφιστάμενες Περιφερειακές και Ειδικές Αποκεντρωμένες Υπηρεσίες, σε περίπτωση που προκύψουν ερωτήματα, που αφορούν στην επί της ουσίας εφαρμογή των διατάξεων της απόφασης και
β) να συνεργασθούν με τις συναρμόδιες Υπηρεσίες της ίδιας Γενικής Διεύθυνσης και με τη Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (Δ.ΗΛΕ.Δ.) της Γενικής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ανθρώπινου Δυναμικού για την προσαρμογή του περιεχομένου των εντύπων, όπου ενδεχομένως απαιτείται, λόγω της πρόβλεψης της δυνατότητας εκχώρησης περαιτέρω εξουσιοδότησης υπογραφής.

3) Οι Προϊστάμενοι των Φορολογικών Περιφερειών να επιβλέπουν και να παρακολουθούν την ορθή και ομοιόμορφη εφαρμογή των διατάξεων της απόφασης και των αναγραφομένων στο παρόν έγγραφο από τις Δ.Ο.Υ. που εποπτεύουν και να δίδουν οδηγίες στους Προϊσταμένους αυτών.

4) Οι Προϊστάμενοι των Γενικών Διευθύνσεων Φορολογικής Διοίκησης και Τελωνείων και Ε.Φ.Κ. να επιβλέψουν για την ορθή εφαρμογή όλων των διατάξεων της ως άνω απόφασης και, επίσης, να συνεργαστούν μεταξύ τους και με τη Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (Δ.ΗΛΕ.Δ.) της Γενικής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ανθρώπινου Δυναμικού και να δώσουν οδηγίες στις υφιστάμενες υπηρεσίες τους για την ορθή εφαρμογή των περιπτώσεων 168 έως και 170 αυτής.

5) Η Διεύθυνση Εσωτερικού Ελέγχου να φροντίσει για την παροχή σαφών οδηγιών στις Φορολογικές Περιφέρειες, για τις αρμοδιότητες που αφορούν στην εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 97 του ν. 4270/2014 (Α’ 143), όπως ρητά αναφέρεται στον Πίνακα των Αποδεκτών για ενέργειες της αριθ. Δ.ΟΡΓ.Α 1114121 ΕΞ 2017/27-07-2017 (Β’ 2681) απόφασης του Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε..

6) Η Διεύθυνση Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού της Γενικής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ανθρώπινου Δυναμικού να φροντίσει για τη στελέχωση των Φορολογικών Περιφερειών με υπάλληλο του κλάδου ΠΕ Οικονομικών Επιθεωρητών, προκειμένου να μπορέσουν να ασκήσουν την αρμοδιότητα της περίπτωσης, με α/α 166, του Πίνακα του άρθρου 1 της κοινοποιούμενης απόφασης.

Ε. Τέλος, επισημαίνεται ότι η αριθ. Δ. ΟΡΓ. Α 1115805 ΕΞ 2017/31-07-2017 (Β΄ 2743) απόφαση του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, η οποία σας έχει αποσταλλεί ήδη, είναι διαθέσιμη, ως έγγραφο, στις ιστοσελίδες ΔΙΑΥΓΕΙΑ (http://sites.diavgeia.gov.gr/minfin) και www . publicrevenue . gr και, ως ΦΕΚ, στην ιστοσελίδα του Εθνικού Τυπογραφείου (www.et.gr). Επίσης, η απόφαση και το παρόν έγγραφο θα αναρτηθούν στην ηλεκτρονική βιβλιοθήκη.

ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΤΗ
Ο ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ Δ/ΝΣΗΣ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Ν.ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ