180 Α' 2014

ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ 113/2014

Οργανισμός Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας.

ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ - ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
29 Αυγούστου 2014

ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΤΕΥΧΟΣ ΠΡΩΤΟ Αρ. Φύλλου 180
29 Αυγούστου 2014

ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΜΕ ΑΡΙΘ. 113
Οργανισμός Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις: α. του άρθρου 54 «Περιεχόμενο, έγκριση και τροποποίηση Οργανισμών» του ν. 4178/2013 «Αντιμετώπιση της Αυθαίρετης Δόμησης − Περιβαλλοντικό Ισοζύγιο και άλλες διατάξεις» (Α΄ 174), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 27 του ν. 4210/2013 «Ρυθμίσεις Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και άλλες διατάξεις» (Α΄ 254), με το άρθρο 55 του ν. 4238/2014 «Πρωτοβάθμιο Εθνικό Δίκτυο Υγείας (Π.Ε.Δ.Υ.), αλλαγή σκοπού Ε.Ο.Π.Υ.Υ. και λοιπές διατάξεις» (Α΄ 38), με το άρθρο 46 του ν. 4250/2014 «Διοικητικές Απλουστεύσεις – Καταργήσεις, Συγχωνεύσεις Νομικών Προσώπων και Υπηρεσιών του Δημοσίου Τομέα – Τροποποίηση Διατάξεων του π.δ. 318/1992 (Α΄ 161) και λοιπές ρυθμίσεις» (Α΄ 74) και με το άρθρο 7 του ν. 4275/2014 «Τροποποίηση διατάξεων του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ. (ν. 3526/2007) − Επιλογή προϊσταμένων οργανικών μονάδων και άλλες διατάξεις» (Α΄ 149), β. του άρθρου 35, παρ. 4, του ν. 4024/2011 «Συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις, ενιαίο μισθολόγιο−βαθμολόγιο, εργασιακή εφεδρεία και άλλες διατάξεις, εφαρμογή του μεσοπρόθεσμου πλαισίου δημοσιονομικής στρατηγικής 2012−2015» (Α΄ 226) και του άρθρου 10 του ν. 4210/2013 «Ρυθμίσεις Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και άλλες διατάξεις» (Α΄ 254), γ. του άρθρου 21 του ν. 4048/2012 «Ρυθμιστική Διακυβέρνηση: Αρχές, Διαδικασίες και Μέσα Καλής Νομοθέτησης» (Α΄ 34), δ. του άρθρου 12 του ν. 3492/2006 «Οργάνωση συστήματος ελέγχου για τη διασφάλιση της χρηστής δημοσιονομικής διαχείρισης του Κρατικού Προϋπολογισμού και των εκτός του Κρατικού Προϋπολογισμού φορέων και άλλες διατάξεις» (Α΄ 210), ε. της παρ. Β του άρθρου πρώτου του ν. 4152/2013 «Επείγοντα μέτρα εφαρμογής των νόμων 4046/2012, 4093/2012 και 4127/2013» (Α΄ 107), στ. του άρθρου 90 του Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα, όπως κωδικοποιήθηκε και ισχύει με το άρθρο πρώτο του π.δ. 63/2005 (Α΄ 98), ζ. του ν. 4052/2012,«Νόμος αρμοδιότητας Υπουργείων Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης για εφαρμογή του νόμου «Έγκριση των Σχεδίων Συμβάσεων Χρηματοδοτικής Διευκόλυνσης μεταξύ του Ευρωπαϊκού Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (Ε.Τ.Χ.Σ.), της Ελληνικής Δημοκρατίας και της Τράπεζας της Ελλάδος, του Σχεδίου του Μνημονίου Συνεννόησης μεταξύ της Ελληνικής Δημοκρατίας, της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και της Τράπεζας της Ελλάδος και άλλες επείγουσες διατάξεις για τη μείωση του δημοσίου χρέους και τη διάσωση της εθνικής οικονομίας» και άλλες διατάξεις» (Α΄ 41), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, η. του ν.3996/2011 «Αναμόρφωση του Σώματος Επιθεωρητών Εργασίας, ρυθμίσεις θεμάτων Κοινωνικής Ασφάλισης και άλλες διατάξεις» (Α΄ 170) όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
2. Το π.δ.86/2012 «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α΄ 141) και το π.δ. 119/2013 «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α΄ 153).
3. Την υπ’ αριθ. Υ301/25−6−2013 απόφαση του Πρωθυπουργού «Καθορισμός της σειράς τάξης των Υπουργείων» (Β΄ 1594).
4. Την υπ’ αριθ. Υ48/9−7−2012 απόφαση του Πρωθυπουργού περί καθορισμού αρμοδιοτήτων του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών Χρήστου Σταϊκούρα (Β΄ 2105).
5. Τις από 14.02.2013 και 26−11−2013 αποφάσεις του Κυβερνητικού Συμβουλίου Μεταρρύθμισης, σχετικά με τις μεταρρυθμιστικές δράσεις του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας.
6. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις του παρόντος διατάγματος δεν προκαλείται πρόσθετη επιβάρυνση του κρατικού προϋπολογισμού.
7. Την υπ’ αριθ. 144/2014 γνωμοδότηση του Συμβουλίου της Επικρατείας με πρόταση του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών και των Υπουργών Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας , απο−
φασίζουμε:

ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟΠΡΟΣΩΠΙΚΟΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας
Άρθρο 49Θέσεις προσωπικού

Οι οργανικές θέσεις προσωπικού του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας ανέρχονται σε τετρακόσιες ενενήντα πέντε (495).

Άρθρο 50

Κατανομή οργανικών θέσεων μόνιμου προσωπικού κατά κατηγορία, κλάδο και ειδικότητα Οι οργανικές θέσεις του μόνιμου προσωπικού ανέρχονται σε τετρακόσιες εξήντα τρεις (463) και κατανέμονται κατά κατηγορία, κλάδο και ειδικότητα, ως εξής: ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ/ΚΛΑΔΟΙ/ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ θέσεις ΘΕΣΕΙΣ (σύνολο ανά κλάδο) Κατηγορία ΠΕ α. Διοικητικού − Οικονομικού Διακόσιες εξήντα πέντε (265) β. Μηχανικών Είκοσι μία (21) Μηχανολόγων − Ηλεκτρολόγων Μία (1) Ηλεκτρολόγων − Μηχανικών Τέσσερις (4) Αρχιτεκτόνων Δύο (2) Πολιτικών Μηχανικών Δύο (2) Χημικών Μηχανικών Πέντε (5) Μηχ/κών Μεταλλείων Μεταλλουργών Τέσσερις (4) Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών Δύο (2) Μηχανολόγων Μηχανικών Μία (1) γ. Θετικών Επιστημών Πέντε (5) Φυσικών Επιστημών Δύο (2) Χημικών Τρεις (3) δ. Ιατρών, Ιατρών Ειδικοτήτων, Ιατρών Εργασίας Μία (1) ε. Πληροφορικής Δεκατρείς (13) στ. Μεταφραστών Τρεις (3) ζ. Αναλογιστών Οκτώ (8) η. Παιδαγωγικής Δύο (2) θ. Κοινωνιολόγων Επτά (7) ι. Ψυχολόγων Τέσσερις (4) ια. Στατιστικής Τρεις (3) Κατηγορία ΤΕ α. Διοικητικού – Λογιστικού Δεκαεπτά (17) β. Μηχανικών Έξι (6) Μηχανολόγων−Μηχανικών Μία (1) Μηχανολόγων Μία (1) Ναυπηγών Μία (1) Τοπογράφων Τεχνολόγων Μηχανικών Μία (1) Δομικών Έργων Δύο (2) γ. Υγείας Δεκαεννέα (19) Ραδιολόγων − Ακτινολόγων Μία (1) Επισκεπτών Υγείας Μία (1) Τεχνολόγων Ιατρικών Εργαστηρίων Μία (1) Δημόσιας Υγιεινής Μία (1) Κοινωνικής Εργασίας Έντεκα (11) Κοινωνικών Λειτουργών Δύο (2) Εργοθεραπείας Μία (1) Οπτικού Μία (1) δ. Πληροφορικής Δύο (2) ε. Εργοδηγών (προσωρινός) Μία (1) στ. Βιβλιοθηκονόμων Μία (1) Κατηγορία ΔΕ α. Διοικητικού – Λογιστικού Εξήντα πέντε (65) β. Προσωπικού Η/Υ Δύο (2) γ Μεταφραστών − Διερμηνέων Μία (1) δ. Τεχνικών Δύο (2) ε. Τεχνικών− Οδηγών Μία (1) στ. Τηλεφωνητών Μία (1) Κατηγορία ΥΕ α. Επιμελητών Δώδεκα (12) β. Φυλάκων − Νυχτοφυλάκων Μία (1)

Άρθρο 51Κατανομή θέσεων προσωπικού ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου (Ι.Δ.Α.Χ.) κατά εκπαιδευτική βαθμίδα και ειδικότηταΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 1

Οι οργανικές θέσεις των υπαλλήλων ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου ανέρχονται σε τριάντα δύο (32) και κατανέμονται κατά εκπαιδευτική βαθμίδα και ειδικότητα, ως εξής: ΒΑΘΜΙΔΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΘΕΣΕΙΣ ΠΕ α. Διοικητικού – Οικονομικού Δεκαεπτά (17) β. Μηχανικών Μία (1) γ. Μεταφραστών Μία (1) δ. Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού Επτά (7) − Γεωγραφικών και Πληροφοριακών Συστημάτων − Πολιτικών Απασχόλησης και Κοινωνικής Ασφάλισης − Δημογραφικής Ανάλυσης και Αγοράς Εργασίας − − Ανάλυσης Μακροοικονομικών − Δεδομένων ΤΕ Διοικητικού – Λογιστικού Δύο (2) ΔΕ α. Διοικητικού – Λογιστικού Τρεις (3) β. Τεχνικών−Οδηγών Μία (1)

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 2

Με την καθ’ οιονδήποτε τρόπο κένωση κάθε οργανικής θέσης των ειδικοτήτων Διοικητικού – Οικονομικού, Μηχανικών και Μεταφραστών της εκπαιδευτικής βαθμίδας ΠΕ, Διοικητικού−Λογιστικού της εκπαιδευτικής βαθμίδας ΤΕ, Διοικητικού−Λογιστικού και Τεχνικών−Οδηγών της εκπαιδευτικής βαθμίδας ΔΕ, του παρόντος άρθρου, αυτή μετατρέπεται σε οργανική δημοσίου δικαίου, αντίστοιχης κατηγορίας και κλάδου, στον οποίο και προσμετράται.

Άρθρο 52Κατάταξη προσωπικούΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 1

Οι υπηρετούντες, κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος, υπάλληλοι του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας, με σχέση εργασίας δημοσίου δικαίου και ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου των κλάδων ή ειδικοτήτων που καταργούνται με το παρόν, κατατάσσονται στους αντίστοιχους κλάδους ή ειδικότητες των άρθρων 50 και 51 του παρόντος διατάγματος, ως εξής: 1.1. Υπάλληλοι με σχέση εργασίας δημοσίου δικαίου: Α. Κλάδοι Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΠΕ) α) Οι υπάλληλοι των κλάδων ΠΕ Διοικητικού, ΠΕ Οικονομικού, ΠΕ Διοικητικού – Λογιστικού και ΠΕ Κοινωνικής Ασφάλισης κατατάσσονται στον κλάδο ΠΕ Διοικητικού – Οικονομικού. β) Οι υπάλληλοι του κλάδου ΠΕ Ιατρών κατατάσσονται στον κλάδο ΠΕ Ιατρών, Ιατρών Ειδικοτήτων, Ιατρών Εργασίας Β. Κλάδοι Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΤΕ) α) Οι υπάλληλοι των κλάδων ΤΕ Διοικητικού και ΤΕ Διοίκησης Μονάδων Υγείας και Πρόνοιας κατατάσσονται στον κλάδο ΤΕ Διοικητικού – Λογιστικού. β) Οι υπάλληλοι των κλάδων ΤΕ Κοινωνικής Εργασίας, ΤΕ Κοινωνικών Λειτουργών και ΤΕ Εργοθεραπείας κατατάσσονται στον κλάδο ΤΕ Υγείας. γ) Η θέση του κλάδου ΤΕ Εργοδηγών (προσωρινός) καταργείται με την καθ΄ οιονδήποτε τρόπο αποχώρηση του υπηρετούντος σε αυτήν και προστίθεται ως οργανική στον κλάδο ΔΕ Τεχνικών. Γ. Κλάδοι Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΕ) Οι υπάλληλοι των κλάδων ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων και ΔΕ Διοικητικού κατατάσσονται στον κλάδο ΔΕ Διοικητικού – Λογιστικού. 1.2. Υπάλληλοι με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου: Α. Ειδικότητες Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΤΕ) Οι υπάλληλοι της ειδικότητας ΤΕ Διοικητικού κατατάσσονται στην ειδικότητα ΤΕ Διοικητικού − Λογιστικού. Β. Ειδικότητες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΕ) α) Οι υπάλληλοι των ειδικοτήτων ΔΕ Διοικητικού και ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων κατατάσσονται στην ειδικότητα ΔΕ Διοικητικού − Λογιστικού. β) Οι υπάλληλοι της ειδικότητας ΔΕ Οδηγών κατατάσσονται στην ειδικότητα ΔΕ Τεχνικών − Οδηγών.

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 2

Για την ανωτέρω κατάταξη της παρ. 1 εκδίδεται διαπιστωτική πράξη του Υπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας (Σ.ΕΠ.Ε.)
Άρθρο 54Θέσεις προσωπικού

Οι οργανικές θέσεις του προσωπικού του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας ανέρχονται σε οκτακόσιες είκοσι εννέα (829).

Άρθρο 55

Κατανομή οργανικών θέσεων μόνιμου προσωπικού κατά κατηγορία, κλάδο και ειδικότητα Οι οργανικές θέσεις του μόνιμου προσωπικού ανέρχονται σε επτακόσιες πενήντα τρεις (753) και κατανέμονται κατά κατηγορία, κλάδο και ειδικότητα, ως εξής: ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ /ΚΛΑΔΟΙ/ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ θέσεις ΘΕΣΕΙΣ (σύνολο ανά κλάδο) Κατηγορία ΠΕ α. Διοικητικού −Οικονομικού Τριακόσιες σαράντα τρεις (343) β. Μηχανικών Εκατόν πέντε (105) Πολιτικών Είκοσι πέντε (25) Αρχιτεκτόνων Δέκα (10) Μηχανολόγων Είκοσι τρεις (23) Ηλεκτρολόγων Δεκαεννέα (19) Χημικών Δεκαεπτά (17) Μεταλλειολόγων Πέντε (5) Ναυπηγών Τρεις (3) Παραγωγής Δύο (2) Εργονόμων Μία (1) γ. Ιατρών, Ιατρών ειδικοτήτων, Ιατρών Εργασίας Είκοσι τρεις (23) δ. Θετικών Επιστημών Τριάντα οκτώ (38) Χημικών Εννέα (9) Φυσικών Δέκα (10) Βιολόγων Έξι (6) Βιοχημικών Τέσσερις (4) Υγειοφυσικών Μία (1) Στατιστικών Έξι (6) Μαθηματικών Δύο (2) ε. Πληροφορικής Τέσσερις (4) Κατηγορία ΤΕ α. Διοικητικού – Λογιστικού Είκοσι (20) β. Μηχανικών Ογδόντα (80) Μηχανολογίας Είκοσι οκτώ (28) Ηλεκτρολογίας Οκτώ (8) Ηλεκτρονικής Πέντε (5) Πολιτικών −Δομικών Έργων Είκοσι (20) Τοπογράφων Τέσσερις (4) Ναυπηγικής Δέκα (10) Ενεργειακής Τεχνικής Μία (1) Τεχνολογίας Πετρελαίου Δύο (2) Κλωστοϋφαντουργών Δύο (2) γ. Υγείας Τριάντα (30) Επισκεπτών Υγείας Οκτώ (8) Δημόσιας Υγιεινής Εννέα (9) Κοινωνικής Εργασίας Επτά (7) Νοσηλευτικής Έξι (6) δ. Πληροφορικής Δύο (2) ε. Εργοδηγών (προσωρινός) Δύο (2) Κατηγορία ΔΕ α. Διοικητικού – Λογιστικού Εξήντα εννέα (69) β. Τεχνικών Οκτώ (8) γ. Τεχνικών−Οδηγών Είκοσι εννέα (29)

Άρθρο 56Κατανομή θέσεων προσωπικού ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου (Ι.Δ.Α.Χ.) κατά εκπαιδευτική βαθμίδα και ειδικότηταΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 1

Οι θέσεις των υπαλλήλων του προσωπικού ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου (Ι.Δ.Α.Χ.) ανέρχονται σε εβδομήντα έξι (76) και κατανέμονται κατά εκπαιδευτική βαθμίδα και ειδικότητα, ως εξής: ΒΑΘΜΙΔΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΘΕΣΕΙΣ ΠΕ α. Διοικητικού – Οικονομικού Οκτώ (8) β. Μηχανικών Μία (1) γ. Θετικών Επιστημών Μία (1) ΤΕ α. Διοικητικού − Λογιστικού Τρεις (3) β. Μηχανικών Τρεις (3) ΔΕ α. Διοικητικού − Λογιστικού Πενήντα (50) β. Τεχνικών Πέντε (5) γ. Τεχνικών −Οδηγών Τέσσερις (4) ΥΕ Επιμελητών Μία (1)

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 2

Με την καθ’ οιονδήποτε τρόπο κένωση κάθε οργανικής θέσης των ειδικοτήτων Διοικητικού – Οικονομικού, Μηχανικών και Θετικών Επιστημών της εκπαιδευτικής βαθμίδας ΠΕ, Διοικητικού−Λογιστικού και Μηχανικών της εκπαιδευτικής βαθμίδας ΤΕ, Διοικητικού−Λογιστικού και Τεχνικών − Οδηγών της εκπαιδευτικής βαθμίδας ΔΕ, του παρόντος άρθρου, αυτή μετατρέπεται σε οργανική δημοσίου δικαίου, αντίστοιχης κατηγορίας και κλάδου, στον οποίο και προσμετράται.

Άρθρο 57Κατάταξη προσωπικούΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 1

Οι υπηρετούντες, κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος, υπάλληλοι του Σ.Ε.Π.Ε. με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου των ειδικοτήτων που καταργούνται με το παρόν, κατατάσσονται στις αντίστοιχες ειδικότητες του άρθρου 56 του παρόντος διατάγματος, ως εξής: Α. Ειδικότητες Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΠΕ) Οι υπάλληλοι της ειδικότητας ΠΕ Διοικητικού κατατάσσονται στην ειδικότητα ΠΕ Διοικητικού − Οικονομικού. Β. Ειδικότητες Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΤΕ) α)Οι υπάλληλοι της ειδικότητας ΤΕ Διοικητικού κατατάσσονται στην ειδικότητα ΤΕ Διοικητικού − Λογιστικού. β) Οι θέσεις του κλάδου ΤΕ Εργοδηγών (προσωρινός) καταργούνται με την καθ΄ οιονδήποτε τρόπο αποχώρηση των υπηρετούντων σε αυτές και προστίθενται ως οργανικές στον κλάδο ΔΕ Τεχνικών. Γ. Ειδικότητες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΕ) Οι υπάλληλοι της ειδικότητας ΔΕ Διοικητικού κατατάσσονται στην ειδικότητα ΔΕ Διοικητικού − Λογιστικού.

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 2

Για την ανωτέρω κατάταξη της παρ. 1 εκδίδεται διαπιστωτική πράξη του Υπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας.

Άρθρο 58Κλάδοι Προϊσταμένων οργανικών μονάδων ȅȇīǹȃǿȀǾ Ȃȅȃǹǻǹ ȀǹȉǾīȅȇǿǹ-ȀȁǹǻȅȈ-

ǼǿǻǿȀȅȉǾȉǹ ȀǼȃȉȇǿȀǾ ȊȆǾȇǼȈǿǹ ȉȅȊ Ȉ.ǼȆ.Ǽ. 1 ȊʌȘȡİıȓĮ ǼȚįȚțȫȞ ǼʌȚșİȦȡȘIJȫȞ Į) ȆȡȠȧıIJȐȝİȞȠȚ ǻȚİȪșȣȞıȘȢ ȕ) ȆȡȠȧıIJȐȝİȞȠȚ ȉȝȘȝȐIJȦȞ ȈIJȘȞ ȊʌȘȡİıȓĮ ǼȚįȚțȫȞ ǼʌȚșİȦȡȘIJȫȞ: Į) ȅȚ șȑıİȚȢ IJȦȞ ȆȡȠȧıIJĮȝȑȞȦȞ ǻȚİȪșȣȞıȘȢ ıIJİȜİȤȫȞȠȞIJĮȚ ȦȢ İȟȒȢ: • ȉȦȞ ǼʌȚșİȦȡȘIJȫȞ ǼȡȖĮıȚĮțȫȞ ȈȤȑıİȦȞ Įʌȩ ȣʌĮȜȜȒȜȠȣȢ ȆǼ ǻȚȠȚțȘIJȚțȠȪ – ȅȚțȠȞȠȝȚțȠȪ. • ȉȦȞ ǼʌȚșİȦȡȘIJȫȞ ǹıijȐȜİȚĮȢ țĮȚ ȊȖİȓĮȢ ıIJȘȞ ǼȡȖĮıȓĮ, Įʌȩ ȣʌĮȜȜȒȜȠȣȢ ȆǼ ȂȘȤĮȞȚțȫȞ Ȓ ȆǼ ĬİIJȚțȫȞ ǼʌȚıIJȘȝȫȞ Ȓ ȆǼ ǿĮIJȡȫȞ, ǿĮIJȡȫȞ ǼȚįȚțȠIJȒIJȦȞ, ǿĮIJȡȫȞ ǼȡȖĮıȓĮȢ. ȕ) ȅȚ șȑıİȚȢ IJȦȞ ȆȡȠȧıIJĮȝȑȞȦȞ ȉȝȘȝȐIJȦȞ ıIJİȜİȤȫȞȠȞIJĮȚ ȦȢ İȟȒȢ: • ȉȦȞ ǼʌȚșİȦȡȘIJȫȞ ǼȡȖĮıȚĮțȫȞ ȈȤȑıİȦȞ Įʌȩ ȣʌĮȜȜȒȜȠȣȢ ȆǼ ǻȚȠȚțȘIJȚțȠȪ - ȅȚțȠȞȠȝȚțȠȪ Ȓ ȆǼ ȆȜȘȡȠijȠȡȚțȒȢ Ȓ ȉǼ ǻȚȠȚțȘIJȚțȠȪ – ȁȠȖȚıIJȚțȠȪ Ȓ ȉǼ ȆȜȘȡȠijȠȡȚțȒȢ. • ȉȦȞ ǼʌȚșİȦȡȘIJȫȞ ǹıijȐȜİȚĮȢ țĮȚ ȊȖİȓĮȢ ıIJȘȞ ǼȡȖĮıȓĮ Įʌȩ ȣʌĮȜȜȒȜȠȣȢ ȆǼ ȂȘȤĮȞȚțȫȞ Ȓ ȆǼ ĬİIJȚțȫȞ ǼʌȚıIJȘȝȫȞ Ȓ ȆǼ ǿĮIJȡȫȞ, ǿĮIJȡȫȞ ǼȚįȚțȠIJȒIJȦȞ, ǿĮIJȡȫȞ ǼȡȖĮıȓĮȢ Ȓ ȉǼ ȂȘȤĮȞȚțȫȞ Ȓ ȉǼ ȊȖİȓĮȢ. 2 ǻȚİȪșȣȞıȘ ȆȡȠȖȡĮȝȝĮIJȚıȝȠȪ & ȈȣȞIJȠȞȚıȝȠȪ ǼʌȚșİȫȡȘıȘȢ ǼȡȖĮıȚĮțȫȞ ȈȤȑıİȦȞ ȆǼ ǻȚȠȚțȘIJȚțȠȪ - ȅȚțȠȞȠȝȚțȠȪ Į)ȉȝȒȝĮ ȈȤİįȚĮıȝȠȪ țĮȚ ȈȣȞIJȠȞȚıȝȠȪ ǼȜȑȖȤȦȞ ǼʌȚșİȫȡȘıȘȢ ǼȡȖĮıȚĮțȫȞ ȈȤȑıİȦȞ ȆǼ ǻȚȠȚțȘIJȚțȠȪ - ȅȚțȠȞȠȝȚțȠȪ ȕ)ȉȝȒȝĮ ǹȟȚȠʌȠȓȘıȘȢ ǻİįȠȝȑȞȦȞ, ȉİțȝȘȡȓȦıȘȢ țĮȚ ǹȞȐȜȣıȘȢ ǼʌȚșİȫȡȘıȘȢ ǼȡȖĮıȚĮțȫȞ ȈȤȑıİȦȞ ȆǼ ǻȚȠȚțȘIJȚțȠȪ - ȅȚțȠȞȠȝȚțȠȪ Ȓ ȆǼ ȆȜȘȡȠijȠȡȚțȒȢ Ȓ ȉǼ ǻȚȠȚțȘIJȚțȠȪ – ȁȠȖȚıIJȚțȠȪ Ȓ ȉǼ ȂȘȤĮȞȚțȫȞ Ȓ ȉǼ ȆȜȘȡȠijȠȡȚțȒȢ 3 ǻȚİȪșȣȞıȘ ȆȡȠȖȡĮȝȝĮIJȚıȝȠȪ & ȈȣȞIJȠȞȚıȝȠȪ ǼʌȚșİȫȡȘıȘȢ ǹıijȐȜİȚĮȢ & ȊȖİȓĮȢ ıIJȘȞ ǼȡȖĮıȓĮ (Ǽ.ǹ.Ȋ.Ǽ.) ȆǼ ȂȘȤĮȞȚțȫȞ Ȓ ȆǼ ĬİIJȚțȫȞ ǼʌȚıIJȘȝȫȞ Ȓ ȆǼ ǿĮIJȡȫȞ, ǿĮIJȡȫȞ ǼȚįȚțȠIJȒIJȦȞ, ǿĮIJȡȫȞ ǼȡȖĮıȓĮȢ � Į)ȉȝȒȝĮ ȈȤİįȚĮıȝȠȪ țĮȚ ȈȣȞIJȠȞȚıȝȠȪ ǼȜȑȖȤȦȞ ǼʌȚșİȫȡȘıȘȢ ǹıijȐȜİȚĮȢ țĮȚ ȊȖİȓĮȢ ıIJȘȞ ǼȡȖĮıȓĮ ȆǼ ȂȘȤĮȞȚțȫȞ Ȓ ȆǼ ĬİIJȚțȫȞ ǼʌȚıIJȘȝȫȞ Ȓ ȆǼ ǿĮIJȡȫȞ, ǿĮIJȡȫȞ ǼȚįȚțȠIJȒIJȦȞ, ǿĮIJȡȫȞ ǼȡȖĮıȓĮȢ ȕ)ȉȝȒȝĮ ǹȟȚȠʌȠȓȘıȘȢ ǻİįȠȝȑȞȦȞ, ȉİțȝȘȡȓȦıȘȢ țĮȚ ǹȞȐȜȣıȘȢ ǼʌȚșİȫȡȘıȘȢ ǹıijȐȜİȚĮȢ țĮȚ ȊȖİȓĮȢ ıIJȘȞ ǼȡȖĮıȓĮ ȆǼ ȂȘȤĮȞȚțȫȞ Ȓ ȆǼ ĬİIJȚțȫȞ ǼʌȚıIJȘȝȫȞ Ȓ ȆǼ ǿĮIJȡȫȞ, ǿĮIJȡȫȞ ǼȚįȚțȠIJȒIJȦȞ, ǿĮIJȡȫȞ ǼȡȖĮıȓĮȢ Ȓ ȆǼ ȆȜȘȡȠijȠȡȚțȒȢ Ȓ ȉǼ ȂȘȤĮȞȚțȫȞ Ȓ ȉǼ ȊȖİȓĮȢ Ȓ ȉǼ ȆȜȘȡȠijȠȡȚțȒȢ 4 ȉȝȒȝĮ ȊʌȠıIJȒȡȚȟȘȢ IJȠȣ Ȉ.ǼȆ.Ǽ. ȆǼ ǻȚȠȚțȘIJȚțȠȪ – ȅȚțȠȞȠȝȚțȠȪ Ȓ ȆǼ ȂȘȤĮȞȚțȫȞ Ȓ ȉǼ ǻȚȠȚțȘIJȚțȠȪ – ȁȠȖȚıIJȚțȠȪ Ȓ ȉǼ ȂȘȤĮȞȚțȫȞ ȆǼȇǿĭǼȇǼǿǹȀǼȈ ȊȆǾȇǼȈǿǼȈ Ȉ.ǼȆ.Ǽ. 5 ȆİȡȚijİȡİȚĮțȑȢ ǻȚİȣșȪȞıİȚȢ ǼʌȚșİȫȡȘıȘȢ ǼȡȖĮıȚĮțȫȞ ȈȤȑıİȦȞ ȆǼ ǻȚȠȚțȘIJȚțȠȪ – ȅȚțȠȞȠȝȚțȠȪ Į)ȉȝȒȝĮIJĮ ȈȣȞIJȠȞȚıȝȠȪ ǼʌȚșİȫȡȘıȘȢ ǼȡȖĮıȚĮțȫȞ ȈȤȑıİȦȞ. ȆǼ ǻȚȠȚțȘIJȚțȠȪ – ȅȚțȠȞȠȝȚțȠȪ Ȓ ȆǼ ȆȜȘȡȠijȠȡȚțȒȢ Ȓ ȉǼ ǻȚȠȚțȘIJȚțȠȪ – ȁȠȖȚıIJȚțȠȪ Ȓ ȉǼ ȆȜȘȡȠijȠȡȚțȒȢ � ȕ)ȉȝȒȝĮIJĮ ǼʌȚșİȫȡȘıȘȢ ǼȡȖĮıȚĮțȫȞ ȈȤȑıİȦȞ. ȆǼ ǻȚȠȚțȘIJȚțȠȪ – ȅȚțȠȞȠȝȚțȠȪ Ȓ ȆǼ ȆȜȘȡȠijȠȡȚțȒȢ Ȓ ȉǼ ǻȚȠȚțȘIJȚțȠȪ – ȁȠȖȚıIJȚțȠȪ Ȓ ȉǼ ȆȜȘȡȠijȠȡȚțȒȢ Ȓ ǻǼ ǻȚȠȚțȘIJȚțȠȪ- ȁȠȖȚıIJȚțȠȪ � 6 ȆİȡȚijİȡİȚĮțȑȢ ǻȚİȣșȪȞıİȚȢ ǼʌȚșİȫȡȘıȘȢ ǹıijȐȜİȚĮȢ țĮȚ ȊȖİȓĮȢ ıIJȘȞ ǼȡȖĮıȓĮ ȆǼ ȂȘȤĮȞȚțȫȞ Ȓ ȆǼ ĬİIJȚțȫȞ ǼʌȚıIJȘȝȫȞ Ȓ ȆǼ ǿĮIJȡȫȞ, ǿĮIJȡȫȞ ǼȚįȚțȠIJȒIJȦȞ, ǿĮIJȡȫȞ ǼȡȖĮıȓĮȢ Į) ȉȝȒȝĮIJĮ ȈȣȞIJȠȞȚıȝȠȪ ǼʌȚșİȫȡȘıȘȢ ǹıijȐȜİȚĮȢ țĮȚ ȊȖİȓĮȢ ıIJȘȞ ǼȡȖĮıȓĮ ȆǼ ȂȘȤĮȞȚțȫȞ Ȓ ȆǼ ĬİIJȚțȫȞ ǼʌȚıIJȘȝȫȞ Ȓ ȆǼ ǿĮIJȡȫȞ, ǿĮIJȡȫȞ ǼȚįȚțȠIJȒIJȦȞ, ǿĮIJȡȫȞ ǼȡȖĮıȓĮȢ Ȓ ȉǼ ȂȘȤĮȞȚțȫȞ Ȓ ȉǼ ȊȖİȓĮȢ ȕ) ȉȝȒȝĮIJĮ ǼʌȚșİȫȡȘıȘȢ ǹıijȐȜİȚĮȢ țĮȚ ȊȖİȓĮȢ ıIJȘȞ ǼȡȖĮıȓĮ ȆǼ ȂȘȤĮȞȚțȫȞ Ȓ ȆǼ ĬİIJȚțȫȞ ǼʌȚıIJȘȝȫȞ Ȓ ȆǼ ǿĮIJȡȫȞ, ǿĮIJȡȫȞ ǼȚįȚțȠIJȒIJȦȞ, ǿĮIJȡȫȞ ǼȡȖĮıȓĮȢ Ȓ ȉǼ ȂȘȤĮȞȚțȫȞ Ȓ ȉǼ ȊȖİȓĮȢ Ȓ ǻǼ ȉİȤȞȚțȫȞ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄Προσόντα
Άρθρο 59Προσόντα διορισμού ή πρόσληψηςΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 1

Τα κατά κλάδο και ειδικότητα τυπικά και πρόσθετα προσόντα διορισμού ή πρόσληψης καθορίζονται από τις ισχύουσες κάθε φορά διατάξεις για τον καθορισμό των προσόντων διορισμού ή πρόσληψης σε θέσεις φορέων του δημοσίου τομέα.

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 2

Για τους κλάδους που συγκροτούνται από περισσότερες ειδικότητες, ο αριθμός των θέσεων κατά ειδικότητα καθορίζεται κατά περίπτωση με την προκήρυξη για την πλήρωση των θέσεων του οικείου κλάδου ή με την απόφαση μετάταξης, εάν η θέση πληρούται με μετάταξη.

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 3

Προσόντα διορισμού ή πρόσληψης στον κλάδο ΠΕ Θετικών Επιστημών ορίζονται το ομώνυμο κατά ειδικότητα πτυχίο ή δίπλωμα Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (Α.Ε.Ι.) της ημεδαπής ή ισότιμο αντίστοιχης ειδικότητας σχολών της αλλοδαπής.

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 4

Προσόντα διορισμού ή πρόσληψης στον κλάδο ΠΕ Αναλογιστών ορίζονται πτυχίο ή δίπλωμα Στατιστικής και Ασφαλιστικής Επιστήμης ή Μαθηματικού Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή ισότιμο αντίστοιχης ειδικότητας σχολών της ημεδαπής ή αλλοδαπής.

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 5

Προσόντα διορισμού ή πρόσληψης στον κλάδο ΤΕ Υγείας ορίζονται το ομώνυμο ή ταυτόσημο κατά περιεχόμενο ειδικότητας πτυχίο ή δίπλωμα Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (Τ.Ε.Ι.) της ημεδαπής ή ισότιμων τίτλων σπουδών αντίστοιχης ειδικότητας σχολών της ημεδαπής ή αλλοδαπής.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄Περιγράμματα Θέσεων Ευθύνης
Άρθρο 60Περιγράμματα θέσεων Προϊσταμένων Γενικών ΔιευθύνσεωνΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 1

Τα καθήκοντα των Προϊσταμένων Γενικών Διευθύνσεων είναι τα παρακάτω: α) Η ευθυγράμμιση των στρατηγικών σκοπών των Γενικών Διευθύνσεων με την αποστολή του Υπουργείου. β) Ο συντονισμός των Προϊσταμένων των οργανικών μονάδων που υπάγονται στη Γενική Διεύθυνση για την επίτευξη των επιχειρησιακών τους στόχων. γ) Η παροχή εμπεριστατωμένων εισηγήσεων στην πολιτική ηγεσία, μετά από ανάλυση δεδομένων και αξιολόγηση κινδύνων, καθώς και η διαμόρφωση εναλλακτικών επιλογών, βάσει της ανάλυσης του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος λειτουργίας του φορέα. δ) Η διασφάλιση συνθηκών οριζόντιας συνεργασίας μεταξύ των Γενικών Διευθύνσεων του φορέα και λοιπών φορέων της Δημόσιας Διοίκησης. ε) Η ανάληψη πρωτοβουλιών για τη διαχείριση κρίσεων. στ) Η διαχείριση και αξιοποίηση του προσωπικού, ώστε να επιτυγχάνονται οι θεσπισμένοι στόχοι. ζ) Η έγκριση των Περιγραμμάτων Θέσεων Εργασίας (εφεξής Π.Θ.Ε.) των υποκείμενων οργανικών μονάδων. η) Η εισήγηση της ετήσιας στοχοθεσίας και η παρακολούθησή της βάσει των θεσπισμένων δεικτών απόδοσης, καθώς και η συνεχής βελτίωση του τρόπου λειτουργίας των οργανικών μονάδων με την υποβολή προτάσεων οργανωτικού και επιχειρησιακού ανασχεδιασμού. θ) Η αξιολόγηση του προσωπικού σύμφωνα με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο. ι) Η εκπροσώπηση της Γενικής Διεύθυνσης, όπου απαιτείται.

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 2

Επιπρόσθετα καθήκοντα που απορρέουν από αρμοδιότητες που περιγράφονται σε ειδικότερη κείμενη νομοθεσία ή σε ειδικότερες σχετικές κανονιστικές διατάξεις διατηρούνται σε ισχύ.

Άρθρο 61Περιγράμματα θέσεων Προϊσταμένων ΔιευθύνσεωνΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 1

Τα καθήκοντα των προϊσταμένων Διευθύνσεων είναι τα παρακάτω: α) Η ευθυγράμμιση των επιχειρησιακών στόχων της Διεύθυνσης με το στρατηγικό σκοπό της Γενικής Διεύθυνσης στην οποία υπάγεται. β) Η παροχή οδηγιών και κατευθύνσεων βάσει των επιχειρησιακών στόχων. γ) Η διασφάλιση συνθηκών οριζόντιας συνεργασίας μεταξύ των οργανικών μονάδων της Διεύθυνσης και λοιπών φορέων της Δημόσιας Διοίκησης. δ) Η παρότρυνση του προσωπικού για την επίτευξη των επιχειρησιακών στόχων της Διεύθυνσης. ε) Η διαχείριση, ανάπτυξη και αξιοποίηση του προσωπικού, ώστε να επιτυγχάνονται οι προγραμματισμένοι στόχοι και η εισήγηση προτάσεων βελτίωσης για την κατανομή του ανθρώπινου δυναμικού. στ) Η έγκριση των Π.Θ.Ε. των υποκείμενων οργανικών μονάδων και η εισήγηση τυχόν τροποποιήσεων. ζ) Η διαμόρφωση της ετήσιας στοχοθεσίας και ο προσδιορισμός των δεικτών μέτρησης αυτής σε συνεργασία με τους Προϊσταμένους των Τμημάτων. η) Η αξιολόγηση του προσωπικού σύμφωνα με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο. θ) Η παρακολούθηση βέλτιστων πρακτικών και ο προσδιορισμός οργανωτικών, λειτουργικών και επιχειρησιακών βελτιώσεων των οργανικών μονάδων της Διεύθυνσης. ι) Η εκπροσώπηση της Διεύθυνσης όπου απαιτείται.

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 2

Επιπρόσθετα καθήκοντα που απορρέουν από αρμοδιότητες που περιγράφονται σε ειδικότερη κείμενη νομοθεσία ή σε ειδικότερες σχετικές κανονιστικές διατάξεις διατηρούνται σε ισχύ.

Άρθρο 62Περιγράμματα θέσεων Προϊσταμένων Τμημάτων και Αυτοτελών ΤμημάτωνΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 1

Τα καθήκοντα των προϊσταμένων Τμημάτων είναι τα παρακάτω: α) Η λειτουργική διασύνδεση των ασκούμενων αρμοδιοτήτων με τους επιχειρησιακούς στόχους της υπερκείμενης Διεύθυνσης. β) Η συγκέντρωση, επεξεργασία, σύνθεση και παρουσίαση των απαραίτητων δεδομένων για την υποστήριξη της διαδικασίας λήψης αποφάσεων. γ) Η παρότρυνση των υπαλλήλων για την υλοποίηση των δράσεων του Τμήματος. δ) Η ορθολογική κατανομή του αντικειμένου και των εισερχόμενων στους υπαλλήλους του Τμήματος. ε) Η διασφάλιση συνθηκών συνεργασίας με άλλες υπηρεσίες του Υπουργείου και λοιπών φορέων της Δημοσίας Διοίκησης. στ) Η ανίχνευση επιμορφωτικών αναγκών του προσωπικού και η διαμόρφωση ευκαιριών μάθησης για το σύνολο αυτού. ζ) Η εισήγηση στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης για ζητήματα σύστασης, τροποποίησης και κατάργησης θέσεων εργασίας και των σχετικών Π.Θ.Ε. του Τμήματος. η) Η εφαρμογή και η παρακολούθηση της θεσπισμένης στοχοθεσίας σε ατομικό επίπεδο και η ανάληψη πρωτοβουλιών για τη βελτίωση της αποδοτικότητας των υπαλλήλων. θ) Η αξιολόγηση του προσωπικού σύμφωνα με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο. ι) Η ανάληψη πρωτοβουλιών για τη βελτίωση της λειτουργίας του Τμήματος και η τήρηση των προβλεπόμενων προθεσμιών.

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 2

Επιπρόσθετα καθήκοντα που απορρέουν από αρμοδιότητες που περιγράφονται σε ειδικότερη κείμενη νομοθεσία ή σε ειδικότερες σχετικές κανονιστικές διατάξεις διατηρούνται σε ισχύ.

Άρθρο 63Καταργούμενες διατάξεις

Καταργούνται οι διατάξεις: α) του π.δ/τος 368/1989, «Οργανισμός Υπουργείου Εργασίας», Α΄ 163, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, πλην των άρθρων 24, 25, 26, 27, 28, 29, και 30, β) του π.δ/τος 213/1992, «Οργανισμός της Γενικής Γραμματείας Κοινωνικών Ασφαλίσεων Υπουργείου Υγείας, Πρόνοιας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων», Α΄ 102, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, πλην του άρθρου 15, γ) του π.δ/τος 136/1999, «Οργάνωση Υπηρεσιών Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας (Σ.ΕΠ.Ε.)», Α΄ 134, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, καθώς και κάθε άλλη γενική ή ειδική διάταξη, που προβλέπει διαφορετική ρύθμιση.

Άρθρο 64Έναρξη ισχύος

Η ισχύς του παρόντος διατάγματος αρχίζει δύο (2) μήνες μετά τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Στον Υπουργό Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας αναθέτουμε τη δημοσίευση και εκτέλεση του παρόντος διατάγματος.

Αθήνα, 29 Αυγούστου 2014
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΚΑΡΟΛΟΣ ΓΡ. ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ
ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ
ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΑΪΚΟΥΡΑΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΡΟΥΤΣΗΣ